Obsługa Amazon Ads

Panel reklamowy na platformie Amazon to zaawansowane narzędzie, którego właściwe wykorzystanie często decyduje o sukcesie sprzedawcy. Koszt reklamy to zmora wielu sprzedawców – z nami przekonasz się, że kampanie reklamowe mogą być skuteczniejsze i tańsze.

amazon ads

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

Podniesiemy efektywność Twoich reklam na Amazon

1
Dokładnie zbadamy kategorie produktów, w których jesteś obecny aby opracować właściwą strategię reklamową
2
Skonfigurujemy reklamy Sponsored products, które rozwiną Twoją sprzedaż
3
Wdrożymy reklamy Sponsored brands budując świadomość marki
4
Ustawimy reklamy retargetingowe, dzięki którym dotrzesz ze swoją ofertą do właściwej grupy odbiorców
5
Zbierzemy dla Ciebie dane nt. konwertujących słów kluczowych, które wykorzystasz w swoim listingu
6
Z nami przekonasz się, że reklama Amazon to skuteczne narzędzie skalowania sprzedaży

Czy muszę korzystać z Amazon advertising?

Amazon jest ogromną platformą sprzedażową, która dla sprzedawcy jest szansą na dotarcie do dużego grona nowych klientów na całym świecie. Duży popyt wiąże się również z dużą podażą, a duża liczba klientów oznacza również masę sprzedawców oraz produktów dostępnych na tym marketplace. Amazon podaje, że na platformie obecnych jest około 2 mln sprzedawców oraz ponad 600 mln produktów – wyróżnić się z takiego tłumu nie jest łatwo. Amazon advertising, to narzędzie które pomoże Ci szybciej i skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów. Właściwie skonfigurowane i zarządzane kampanie reklamowe to klucz do sukcesu. W ramach obsługi Amazon ads oferujemy obsługę reklam na zaawansowanym poziomie, dzięki czemu osiągniesz założone cele biznesowe!
koszty reklam

Czy muszę korzystać z Amazon advertising?

Amazon jest ogromną platformą sprzedażową, która dla sprzedawcy jest szansą na dotarcie do dużego grona nowych klientów na całym świecie. Duży popyt wiąże się również z dużą podażą, a duża liczba klientów oznacza również masę sprzedawców oraz produktów dostępnych na tym marketplace. Amazon podaje, że na platformie obecnych jest około 2 mln sprzedawców oraz ponad 600 mln produktów – wyróżnić się z takiego tłumu nie jest łatwo. Amazon advertising, to narzędzie które pomoże Ci szybciej i skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów. Właściwie skonfigurowane i zarządzane kampanie reklamowe to klucz do sukcesu. W ramach obsługi Amazon ads oferujemy obsługę reklam na zaawansowanym poziomie, dzięki czemu osiągniesz założone cele biznesowe!

Czy muszę korzystać z Amazon advertising?

Amazon jest ogromną platformą sprzedażową, która dla sprzedawcy jest szansą na dotarcie do dużego grona nowych klientów na całym świecie. Duży popyt wiąże się również z dużą podażą, a duża liczba klientów oznacza również masę sprzedawców oraz produktów dostępnych na tym marketplace. Amazon podaje, że na platformie obecnych jest około 2 mln sprzedawców oraz ponad 600 mln produktów – wyróżnić się z takiego tłumu nie jest łatwo.
rejestracja konta i rejestracja marki na Amazon
Amazon advertising, to narzędzie które pomoże Ci szybciej i skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów. Właściwie skonfigurowane i zarządzane kampanie reklamowe to klucz do sukcesu. W ramach obsługi Amazon ads oferujemy obsługę reklam na zaawansowanym poziomie, dzięki czemu osiągniesz założone cele biznesowe!

Czy muszę korzystać z Amazon advertising?

Amazon jest ogromną platformą sprzedażową, która dla sprzedawcy jest szansą na dotarcie do dużego grona nowych klientów na całym świecie. Duży popyt wiąże się również z dużą podażą, a duża liczba klientów oznacza również masę sprzedawców oraz produktów dostępnych na tym marketplace. Amazon podaje, że na platformie obecnych jest około 2 mln sprzedawców oraz ponad 600 mln produktów – wyróżnić się z takiego tłumu nie jest łatwo. Amazon advertising, to narzędzie które pomoże Ci szybciej i skuteczniej dotrzeć do potencjalnych klientów. Właściwie skonfigurowane i zarządzane kampanie reklamowe to klucz do sukcesu. W ramach obsługi Amazon ads oferujemy obsługę reklam na zaawansowanym poziomie, dzięki czemu osiągniesz założone cele biznesowe!

Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!

Nie trać czasu na błędy – przekonaj się jak możemy Ci pomóc

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Q&A

Reklamy amazon ads należy traktować jako jedno z podstawowych narzędzi budowania sprzedaży. Owszem można prowadzić działania na tym marketplace bez uruchamiania panelu reklamowego, jednak w takim wypadku sprzedaż rozwija się znacznie wolniej oraz nie mamy narzędzia, które w bezpośredni sposób zapewnią widoczność naszym produktom. Jeżeli konkurujesz z innymi sprzedawcami oferującymi produkty o zbliżonych właściwościach, to bez wdrożenia Amazon ads Twoje oferty mogą nigdy nie pojawić się wysoko w wynikach wyszukiwania. Należy jednak podkreślić, że działania sponsorowane to jedynie narzędzie zapewniające nam sztuczną widoczność, a na decyzję zakupową klienta ma wpływ również wiele innych aspektów Twojego listingu.

Każdy sprzedawca ma do wyboru jeden typ reklam – Sponsored products. Jest to podstawowy format reklamowy, którego działanie polega na promowaniu pojedynczej oferty w wynikami wyszukiwania oraz na innych listingach. Użytkownicy zarejestrowani w programie Amazon Brand Registry mają dodatkowo możliwość korzystania z reklam Sponsored Brands oraz Sponsored Display.

Typ reklamy Amazon w różnych formatach

Sponsored product ads to format, który powinien być obecny w każdym panelu reklamowym. Kampanie mogą być automatyczne lub manualne. Te ustawiane ręcznie mogą być w dopasowaniu szerokim (broad), frazowym (phrase) lub dokładnym (exact). W przypadku tej reklamy decydujemy jedynie o celach reklamowych – słowach kluczowych lub produktach konkurencji, a nie musimy konfigurować kreatywnej kreacji reklamowej w postaci banera czy hasła reklamowego. Naszym banerem w tym przypadku są główne zdjęcia produktów. A jeżeli zdecydujemy się na format automatyczny, to algorytm Amazon zajmuje się wszystkim za nas, w tym optymalizacją. Należy jednak pamiętać, że algorytm platformy nie jest idealny oraz pracuje w oparciu o przygotowane przez nas treści listingu. Treści listingu mogą być różnie interpretowane, a sam produkt może mieć wiele zastosowań, co sprawia że kampanie automatyczne mogą nie być precyzyjne. To powszechny przypadek, szczególnie gdy oferta jest nowa. Dlatego nie zalecamy traktować kampanii automatycznych jako podstawowego formatu reklamowego.

Sponsored Brands, czyli dosłownie „marki sponsorowane” to format, w którym możemy przedstawić różne produkty na 1 module. Obok produktów może pojawić się baner, claim reklamowy, logo, a nawet video. Tę reklamę wykorzystuje się przede wszystkim w procesie budowania rozpoznawalności brandu. Najciekawszym formatem należącym do portfolio tej reklamy jest wspomniane video ads, gdyż umożliwia odtwarzanie wideo promującego Twój produkt w wynikach wyszukiwania. Dobrze przygotowany klip reklamowy, ściśle dopasowany do docelowej grupy odbiorców może „wygrać konkurs” o uwagę klienta.

Ostatni format jest najbardziej zaawansowany i umożliwia nam dotarcie do klientów na platformie na podstawie ich zainteresowań oraz historii zakupowej. Reklama może być wzbogacona o logo, claim reklamowy, baner oraz video, które jest odtwarzane w sposób automatyczny. W odróżnieniu do pozostałych 2 formatów reklamowych – tutaj nie wykorzystujemy słów kluczowych. Nasz produkt może się wyświetlać na stronie z wynikami wyszukiwania lub na stronach produktów konkurencji.

Reklamy na platformie rozliczane są w modelu PPC (pay per click), czyli opłata naliczana jest w momencie kliknięcia.

Koszt reklamy amazon ads zależy od wysokości ustawionych bid’ów. Bid, czyli „oferta” – jest to nasza oferta dla Amazon, która określa ile możemy zapłacić za 1 kliknięcie klienta w naszą reklamę. Im wyższa jest nasza oferta na tle konkurencyjnych ofert, tym wyżej wyświetlana jest nasza reklama. Ofertę możemy składać w formie stałej (Fixed bids), tylko w dół (Dynamic bids – down only) lub góra-dół (Dynamic bids – up and down). Stała stawka bida oznacza, że za kliknięcie zapłacimy dokładnie tyle ile podaliśmy Amazon. Stawki dynamiczne umożliwiają algorytmowi obniżenie lub podniesienie (max o 100%) naszej oferty jeżeli istnieje prawdopodobieństwo konwersji (kliknięcia).

Rozliczenie kampanii Amazon następuje z naszego salda na koncie lub z karty płatniczej, co dzieje się zawsze gdy saldo naszego konta Amazon jest niewystarczające. Należy pamiętać, że rozliczenia nie następują na bieżąco. Platforma kumuluje koszty i potrąca kwotę z naszego salda, gdy uzbiera się większa suma.

Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Istnieje wiele strategii reklamowych i kluczowe w tym wszystkim jest to aby Twoja kampania amazon ads przynosiła zamierzone efekty nie generując przy tym zbyt dużego kosztu. To co należy podkreślić, to fakt, że nie powinniśmy pozostawiać panelu reklamowego „samego sobie”. Platforma dostarcza nam bardzo dużej ilości danych, które należy wykorzystywać przy cyklicznych optymalizacjach.

W Marketrace do tematu kampanii Amazon podchodzimy bardzo szczegółowo i unikamy automatycznych rozwiązań zewnętrznych narzędzi. Każdy produkt traktujemy indywidualnie, nawet w przypadku produktów posiadających warianty rozmiarowe, ilościowe czy kolorystyczne. Taka strategia wymaga większego nakładu pracy, natomiast zapewnia większą precyzyjność naszych działań i wprost przekłada się na efektywność kampanii Amazon ads.

Ważnym elementem tego formatu reklamowego jest możliwość dotarcia do Twojego docelowego odbiorcy. Dosłownie Amazon daje nam możliwość śledzenia naszego klienta. Przykładowo swój cel reklamowy możemy określić jako osoby, które dokonały zakupu lub oglądały produkty podobne do naszego w ciągu np. ostatnich 30 dni. Inna opcja to śledzenie osób, które oglądały nasz produkt lub go kupiły w ciągu ostatnich 30 dni. Ta reklama sprawdzi się szczególnie w przypadku produktów zużywalnych, gdzie klienci systematycznie dokonują zakupów – takie podejście pozwoli nam stale pokazywać się naszym odbiorcom, aby kolejne zamówienie również zrealizowali u nas.
Po zarejestrowaniu znaku towarowego dodatkowym krokiem, który należy wykonać, jest rejestracja marki do brand registry na Amazon. Warto też pamiętać, że możliwość sprzedaży pod własną marką będzie ograniczona do krajów, w których jest zarejestrowany nasz znak towarowy, a także do kategorii produktu, którą/które zgłaszaliśmy podczas rejestracji znaku towarowego.

Zapewnimy Ci efektywną obsługę Amazon ads!

Obsługa reklam to ciągła praca nad jej optymalizacją, aby osiągać wyższe wyniki sprzedażowe zachowując dobrą efektywność. Źle zarządzany panel reklamowy potrafi pogrzebać opłacalność naszego biznesu. Zgłoś się do nas i przekonaj się, że reklama na Amazon może być opłacalna!
Amazon Ads

Sprawdź jak pracujemy

Poznaj rozwiązania i strategie, które na co dzień wykorzystujemy we własnych biznesach oraz biznesach naszych klientów.

Nowe zasady programu Seller Fulfilled Prime na Amazon EU. Sprawdź jak uzyskać Prime wysyłając produkty z własnych magazynów w Polsce

Sprawdź w jaki sposób zwiększyć limity sprzedaży na swoim koncie eBay, aby móc sprzedawać więcej