Home » Amazon

Poprowadzimy Twoją sprzedaż na Amazon

Chcesz rozwijać sprzedaż na największych marketplace’ach i docierać do klientów na całym świecie? W takim razie koniecznie sprawdź możliwości sprzedaży na platformie Amazon!

Sprzedaż na amazon -logo

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

Jak możemy Ci pomóc w rozwoju sprzedaży?

Wdrożymy rozwiązania zapewniające automatyzację sprzedaży

Zintegrujemy Twój magazyn Amazon FBA ze sprzedażą na eBay

Zapewnimy Ci kompletną obsługę konta na wszystkich rynkach zagranicznych

Będziemy doglądać konta seller central lub vendor central przy sprzedaży na Amazon i innych marketplace’ach

Brak miesięcznej opłaty subskrypcyjnej dla uczestników programu (oszczędność 2000zł netto w skali roku)

Przygotujemy atrakcyjne listingi dla Twojej oferty produktowej

Zapewnimy Ci obsługę klienta na najwyższym poziomie w lokalnym języku

Zadbamy o pozycję Twojej oferty w wynikach wyszukiwania poprzez zaawansowane kampanie reklamowe

Dlaczego warto rozwijać sprzedaż w serwisie Amazon?

Amazon to największa platforma sprzedażowa ze wszystkich marketplace. Miliony klientów na całym świecie gotowych do złożenia zamówienia na Twój produkt. Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży na platformie Amazon, jesteś producentem lub dystrybutorem – zgłoś się do nas i osiągnij wyższe zyski na europejskich rynkach Amazon, a także w USA / Kanadzie!
bezpieczeństwo transakcji płatniczych w przypadku sprzedaży na amazon

Dlaczego warto rozwijać sprzedaż w serwisie Amazon?

Amazon to największa platforma sprzedażowa ze wszystkich marketplace. Miliony klientów na całym świecie gotowych do złożenia zamówienia na Twój produkt. Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży na platformie Amazon, jesteś producentem lub dystrybutorem – zgłoś się do nas i osiągnij wyższe zyski na europejskich rynkach Amazon, a także w USA / Kanadzie!

Przekonaj się czy Twoja oferta odnajdzie się na portalu Amazon!

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Chcemy zapewnić ci taką obsługę jakiej sami byśmy oczekiwali

Ty jesteś ekspertem w swojej niszy, a my pomożemy Ci to wykorzystać na Amazon!

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Ile to kosztuje?

Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:

  1. Ilości produktów do obsługi
  2. Różnorodności katalogu produktowego
  3. Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
  4. Ilości obsługiwanych rynków

Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.

Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%

Dlaczego rozliczamy się od obrotu?

Wyższy obrót oznacza większy nakład pracy przy obsłudze konta, wynikający m.in. z konieczności obsługi większej liczby zamówień oraz odpowiadania na większą liczbę zapytań od klientów. Taki model współpracy daje Ci również 100% pewności, że dołożymy wszelkich starań, aby osiągnąć możliwie najwyższe wyniki.

Q&A

To usługa, w której Amazon oferuje fulfilment w Twoim imieniu – magazynuje, pakuje i wysyła zamówienia do klientów prosto z magazynów Amazon, a także obsługuje zwroty. Jeśli wysyłasz dany produkt do FBA, to uzyskuje on tzw. odznakę prime, która z perspektywy klienta gwarantuje mu większe bezpieczeństwo transakcji, różne opcje wysyłki (standard / expedited) a Twojemu produktowi pozwala uzyskać lepsze pozycjonowanie na konkretne słowa kluczowe. Centra logistyczne Amazon są zlokalizowane na terenie najważniejszych krajów z punktu widzenia sprawnego fulfillmentu, między innymi również w Polsce.

To model, w którym Twoja firma osobiście, lub za pośrednictwem innego operatora logistycznego zajmuje się pakowaniem, wysyłką zamówień i obsługą zwrotów od klientów. Z modelu FBM często korzystają sprzedawcy mający produkty duże i/lub ciężkie, a także stosunkowo tanie w sprzedaży – z tych względów magazynowanie w FBA może być nieopłacalne. 

Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż na Amazon, naszym zdaniem zdecydowanie warto rozważyć rejestrację marki własnej w serwisie Amazon. Powodów jest wiele, tutaj wymienimy tylko kilka najważniejszych:

  • dostęp do dodatkowych kampanii reklamowych, oprócz sponsored products są to sponsored display i sponsored brands.
  • możliwość kontaktu z klientami przy negatywnych review, a także pozyskiwanie review w początkowej fazie sprzedaży za pomocą programu Amazon Vine
  • rozbudowane narzędzia analityczne (brand analytics)

Oczywiście aby zacząć sprzedaż możesz skorzystać z bezpłatnego planu, dzięki czemu unikniesz stałej opłaty miesięcznej. Należy jednak pamiętać, że w niższym planie Amazon daje nam mniej funkcji. Przykładowo, nie otrzymamy dostępu do narzędzi reklamowych, czy możliwości dodawania nowych użytkowników do swojego konta. Jeżeli planujesz zacząć sprzedawać na większą skalę, generując ponad 40 transakcji w miesiącu, to właściwym wyborem będzie plan płatny.

Posiadanie konta klienta na platformie Amazon nie jest równoznaczne z posiadaniem konta sprzedażowego. W celu uzyskania dostępu do narzędzi sprzedażowych należy udostępnić platformie dane rejestracyjne firmy. Po pozytywnej weryfikacji otrzymamy dostęp do Seller Central. Posiadane konto klienta można natomiast wykorzystać rejestrując konto sprzedawcy.

Po zarejestrowaniu znaku towarowego dodatkowym krokiem, który należy wykonać, jest rejestracja marki do brand registry na Amazon. Warto też pamiętać, że możliwość sprzedaży pod własną marką będzie ograniczona do krajów, w których jest zarejestrowany nasz znak towarowy, a także do kategorii produktu, którą/które zgłaszaliśmy podczas rejestracji znaku towarowego.

Poznaj sekrety marketplace

Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.

Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.

Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.

Case study

Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu

case studies - BHP

Używamy plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Głównie w celach funkcjonalnych oraz w celu, by nasze usługi były dostarczane na jak najwyższym poziomie. Prosimy o określenie warunków przechowywania lub dostępu do nich niżej.