Poprowadzimy Twoją sprzedaż na Amazon

Chcesz rozwijać sprzedaż na największych marketplace’ach i docierać do klientów na całym świecie? W takim razie koniecznie sprawdź możliwości sprzedaży na platformie Amazon!

Sprzedaż na amazon -logo

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

Jak możemy Ci pomóc w rozwoju sprzedaży?

1

Ocenimy potencjał sprzedażowy i kompleksowo przeprowadzimy Cię przez proces rozpoczęcia sprzedaży

2

Przygotujemy atrakcyjne listingi dla Twojej oferty produktowej

3

Zapewnimy Ci obsługę klienta na najwyższym poziomie w lokalnym języku

4

Zadbamy o pozycję Twojej oferty w wynikach wyszukiwania poprzez zaawansowane kampanie reklamowe

5

Wdrożymy rozwiązania zapewniające automatyzację sprzedaży

6

Zintegrujemy Twój magazyn Amazon FBA ze sprzedażą na eBay

7

Zapewnimy Ci kompletną obsługę konta na wszystkich rynkach zagranicznych

8

Będziemy doglądać konta seller central lub vendor central przy sprzedaży na Amazon i innych marketplace’ach

Dlaczego warto rozwijać sprzedaż w serwisie Amazon?

Amazon to największa platforma sprzedażowa ze wszystkich marketplace. Miliony klientów na całym świecie gotowych do złożenia zamówienia na Twój produkt. Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży na platformie Amazon, jesteś producentem lub dystrybutorem – zgłoś się do nas i osiągnij wyższe zyski na europejskich rynkach Amazon, a także w USA / Kanadzie!
bezpieczeństwo transakcji płatniczych w przypadku sprzedaży na amazon

Dlaczego warto rozwijać sprzedaż w serwisie Amazon?

Amazon to największa platforma sprzedażowa ze wszystkich marketplace. Miliony klientów na całym świecie gotowych do złożenia zamówienia na Twój produkt. Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem sprzedaży na platformie Amazon, jesteś producentem lub dystrybutorem – zgłoś się do nas i osiągnij wyższe zyski na europejskich rynkach Amazon, a także w USA / Kanadzie!

Przekonaj się czy Twoja oferta odnajdzie się na portalu Amazon!

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Chcemy zapewnić ci taką obsługę jakiej sami byśmy oczekiwali

Ty jesteś ekspertem w swojej niszy, a my pomożemy Ci to wykorzystać na Amazon!

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Q&A

To usługa, w której Amazon oferuje fulfilment w Twoim imieniu – magazynuje, pakuje i wysyła zamówienia do klientów prosto z magazynów Amazon, a także obsługuje zwroty. Jeśli wysyłasz dany produkt do FBA, to uzyskuje on tzw. odznakę prime, która z perspektywy klienta gwarantuje mu większe bezpieczeństwo transakcji, różne opcje wysyłki (standard / expedited) a Twojemu produktowi pozwala uzyskać lepsze pozycjonowanie na konkretne słowa kluczowe. Centra logistyczne Amazon są zlokalizowane na terenie najważniejszych krajów z punktu widzenia sprawnego fulfillmentu, między innymi również w Polsce.

To model, w którym Twoja firma osobiście, lub za pośrednictwem innego operatora logistycznego zajmuje się pakowaniem, wysyłką zamówień i obsługą zwrotów od klientów. Z modelu FBM często korzystają sprzedawcy mający produkty duże i/lub ciężkie, a także stosunkowo tanie w sprzedaży – z tych względów magazynowanie w FBA może być nieopłacalne. 

Jeśli chcesz rozpocząć sprzedaż na Amazon, naszym zdaniem zdecydowanie warto rozważyć rejestrację marki własnej w serwisie Amazon. Powodów jest wiele, tutaj wymienimy tylko kilka najważniejszych:

  • dostęp do dodatkowych kampanii reklamowych, oprócz sponsored products są to sponsored display i sponsored brands.
  • możliwość kontaktu z klientami przy negatywnych review, a także pozyskiwanie review w początkowej fazie sprzedaży za pomocą programu Amazon Vine
  • rozbudowane narzędzia analityczne (brand analytics)

Oczywiście aby zacząć sprzedaż możesz skorzystać z bezpłatnego planu, dzięki czemu unikniesz stałej opłaty miesięcznej. Należy jednak pamiętać, że w niższym planie Amazon daje nam mniej funkcji. Przykładowo, nie otrzymamy dostępu do narzędzi reklamowych, czy możliwości dodawania nowych użytkowników do swojego konta. Jeżeli planujesz zacząć sprzedawać na większą skalę, generując ponad 40 transakcji w miesiącu, to właściwym wyborem będzie plan płatny.

Posiadanie konta klienta na platformie Amazon nie jest równoznaczne z posiadaniem konta sprzedażowego. W celu uzyskania dostępu do narzędzi sprzedażowych należy udostępnić platformie dane rejestracyjne firmy. Po pozytywnej weryfikacji otrzymamy dostęp do Seller Central. Posiadane konto klienta można natomiast wykorzystać rejestrując konto sprzedawcy.

Po zarejestrowaniu znaku towarowego dodatkowym krokiem, który należy wykonać, jest rejestracja marki do brand registry na Amazon. Warto też pamiętać, że możliwość sprzedaży pod własną marką będzie ograniczona do krajów, w których jest zarejestrowany nasz znak towarowy, a także do kategorii produktu, którą/które zgłaszaliśmy podczas rejestracji znaku towarowego.

Sprawdź jak pracujemy

Poznaj rozwiązania i strategie, które na co dzień wykorzystujemy we własnych biznesach oraz biznesach naszych klientów.

Nowe zasady programu Seller Fulfilled Prime na Amazon EU. Sprawdź jak uzyskać Prime wysyłając produkty z własnych magazynów w Polsce

Sprawdź w jaki sposób zwiększyć limity sprzedaży na swoim koncie eBay, aby móc sprzedawać więcej