Poprowadzimy Twoją sprzedaż na eBay

Chcesz rozwijać sprzedaż na największych marketplace’ach i docierać do klientów na całym świecie? W takim razie koniecznie sprawdź możliwości sprzedaży na platformie eBay! 

Platforma sprzedażowa eBay

Sprzedaż na eBay to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na eBay to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

Jak możemy Ci pomóc w rozwoju sprzedaży?

1

Kompleksowo przeprowadzimy Cię przez proces rozpoczęcia sprzedaży

2

Przygotujemy atrakcyjne listingi dla Twojej oferty produktowej

3

Zapewnimy Ci obsługę klienta na najwyższym poziomie w lokalnym języku

4

Zadbamy o pozycję Twojej oferty w wynikach wyszukiwania poprzez zaawansowane kampanie reklamowe

5

Wdrożymy rozwiązania zapewniające automatyzację sprzedaży

6

Zintegrujemy Twój magazyn Amazon FBA ze sprzedażą na eBay

7

Zapewnimy Ci kompletną obsługę konta na wszystkich rynkach zagranicznych

Dlaczego warto rozwijać sprzedaż w serwisie eBay?

eBay to obok Amazon jeden z największych oraz najpopularniejszych marketplace Jest jednym z pierwszych na świecie portali aukcyjnych, na którym sprzedaż mogą prowadzić zarówno firmy jak i osoby prywatne. Ilość użytkowników na całym świecie przekracza 135 milionów i to właśnie dlatego powinieneś zastanowić się nad rozpoczęciem sprzedaży na eBay!
ebay - logo strony głównej

Dlaczego warto rozwijać sprzedaż w serwisie eBay?

eBay to obok Amazon jeden z największych oraz najpopularniejszych marketplace Jest jednym z pierwszych na świecie portali aukcyjnych, na którym sprzedaż mogą prowadzić zarówno firmy jak i osoby prywatne. Ilość użytkowników na całym świecie przekracza 135 milionów i to właśnie dlatego powinieneś zastanowić się nad rozpoczęciem sprzedaży na eBay!

Przekonaj się czy Twoja oferta odnajdzie się na portalu eBay!

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Chcemy zapewnić ci taką obsługę jakiej sami byśmy oczekiwali

Ty jesteś ekspertem w swojej niszy, a my pomożemy Ci to wykorzystać na Amazon!

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Q&A

Domyślnie każda utworzona oferta sprzedaży jest automatycznie tłumaczona i udostępniana na wszystkich domenach eBay. Takie rozwiązanie znacząco przyspiesza ekspansję zagraniczną. Wystarczy udostępnić przesyłkę na cały świat i tyle.

Należy jednak pamiętać, że handel zagraniczny często wiąże się z dodatkowymi obowiązkami sprawozdawczo-rozliczeniowymi. Zatem przed uruchomieniem sprzedaży globalnej koniecznie sprawdź swoje obowiązki jako sprzedawcy.

Kolejną, bardzo istotną kwestią pozostaje jakość oferty, która musi być na wysokim poziomie, jeżeli ma nam zapewniać wysoką sprzedaż. Wspomniane automatyczne tłumaczenia często są niskiej jakości, co negatywnie odbija się na poziomie sprzedaży. Planując wystawianie ofert w nowych krajach warto zrobić to indywidualnie do każdego rynku dostosowując ofertę do lokalnego języka i charakterystyki odbiorcy.

Dzięki dużej liczbie użytkowników marketplace eBay jest miejscem, które powinieneś brać pod uwagę przy zwiększaniu sprzedaży transgranicznej. Platforma oferuje wiele atrakcyjnych z punktu widzenia sprzedawcy rozwiązań, jak np. reklamy rozliczane w momencie sprzedaży czy możliwość tworzenia rozbudowanych kart produktowych wg własnego projektu.

Trzeba jednak pamiętać, że eBay to rynek o dużo mniejszym potencjale sprzedaży niż Amazon, dlatego nie należy się ograniczać tylko do tej jednej platformy. Powinniśmy traktować go raczej jako miejsce na pozyskanie nowego klienta.

eBay to jeden z najpopularniejszych marketplace na świecie. Do największych rynków w serwisie ebay należą Stany Zjednoczone, Wielka Brytania oraz Niemcy.

Zagraniczne rynki w ramach platformy ebay

Koszty prowadzenia sprzedaży na eBay są zależne od kraju. Do podstawowych opłat możemy zaliczyć:

  • opłatę za wystawienie oferty
  • prowizję od sprzedaży

Wystawianie ofert w Polsce to koszt 1,50 zł za ofertę typu „kup teraz” lub 2,20 zł za aukcję z opcją licytacji. Ten typ opłaty nie podlega zwrotowi, zatem gdy nikt nie zdecyduje się na zakup lub gdy kupujący dokona zwrotu zakupionego produktu – nie otrzymamy rekompensaty od eBay. Należy także pamiętać, że jest to opłata miesięczna. Jeżeli planujemy aby nasze produkty widniały w serwisie przez dłuższy okres, to ebay za każdy nowy miesiąc pobierze tę opłatę ponownie.

Wysokość opłaty za wystawianie ofert ze stałą ceną w innych krajach:

  • Niemcy 0,35 €
  • Francja 0,30 €
  • Stany Zjednoczone 0,30 $
  • Prowizja od sprzedaży płatna jest w momencie zaistnienia sprzedaży (co jest oczywiste 🙂), ale również gdy do potencjalnych kupujących wyślemy dane kontaktowe celem dokonania sprzedaży poza platformą. Wysokość prowizji zależna jest od kraju oraz kategorii sprzedaży. W Polsce w większości kategorii prowizja wynosi 11% + 1,35 zł. Dla porównania w Niemczech, to 11% + 0,35 €, a w Stanach Zjednoczonych 13,25 $ + 0,30 $.

    Jeżeli planujemy wdrożenie wielu ofert na eBay, to warto rozważyć płatny plan subskrypcyjny, który oferuje bezpłatne pakiety implementacji ofert oraz dodatkowe narzędzia. Plany różnią się w zależności od kraju. W Polsce dostępne są 3 subskrypcje: Mały sklep, Duży sklep oraz Mega sklep. Najtańszy plan kosztuje 89 zł i pozwala na wystawienie do 400 ofert z ceną kup teraz za darmo.

    Poza opłatami podstawowymi eBay umożliwia sprzedawcą rozwój karty produktowej o dodatkowe parametry, jak np. podtytuł czy wystawienie produktu w dwóch kategoriach. Do dyspozycji mamy również panel reklamowy, gdzie w ramach dodatkowych opłat możemy skorzystać z reklam podstawowych oraz zaawansowanych.

    Sprzedaż na eBay wiąże się z wieloma trudnościami dla sprzedawców. Serwis podchodzi mniej restrykcyjnie w porównaniu do Amazon do wielu aspektów, przez co istnieje ogólne przekonanie, że jest to „łatwiejszy” marketplace. Nic bardziej mylnego 🙂

    eBay jest platformą zdecydowanie mniej intuicyjną – wystarczy powiedzieć, że interface platformy różni się w zależności od domeny. Ustawienie konta wygląda inaczej na ebay.pl niż na ebay.de. Dużym problemem jest także natychmiastowa blokada konta bezpośrednio po jego rejestracji lub walka z początkowymi limitami sprzedaży, które mocno ograniczają początkowe zarządzanie sprzedażą. Więcej na temat limitów sprzedaży pisaliśmy w tym artykule – https://marketrace.pl/limity-sprzedazy-ebay/

    Zatem jeżeli chcesz sprzedawać na eBay w pełni profesjonalnie unikając jednocześnie niepotrzebnych problemów, które mogą odbić się na Twojej sprzedaży, to zalecamy wybór doświadczonego partnera.

    W naszej ofercie znajdziesz zarówno usługi jednorazowe, jak i zarządzanie sprzedażą w modelu 360, gdzie cała obsługa konta jest w naszych rękach, a Ty nie musisz się niczym martwić i możesz się skupić na rozwoju swoich produktów.

    Zgłoś się do nas – razem w pełni wykorzystamy potencjał sprzedażowy platformy eBay!

    Sprawdź jak pracujemy

    Poznaj rozwiązania i strategie, które na co dzień wykorzystujemy we własnych biznesach oraz biznesach naszych klientów.

    Nowe zasady programu Seller Fulfilled Prime na Amazon EU. Sprawdź jak uzyskać Prime wysyłając produkty z własnych magazynów w Polsce

    Sprawdź w jaki sposób zwiększyć limity sprzedaży na swoim koncie eBay, aby móc sprzedawać więcej