Jaką wiedzą
się dzielimy
Pamiętaj, że w sprzedaży na marketplace nie istnieją magiczne sztuczki lub też droga na skróty. W swojej pracy wykorzystujemy “jedynie” swoje doświadczenie zdobyte godzinami nauki i przepracowanymi projektami. Chcemy się tym z Tobą dzielić! W naszych materiałach znajdziesz ogrom wskazówek, które wielu określiło by mianem “game changer’ów” – wykorzystaj je samodzielnie lub zróbmy to wspólnie szybciej!
Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.
Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.
Amazon Brand Registry to kluczowy program dla sprzedawców na platformie Amazon, oferujący szereg korzyści oraz dodatkowe narzędzia do ochrony i promocji Twoich listingów. Jeżeli planujesz zacząć sprzedawać na Amazon, bądź już sprzedajesz i zastanawiasz się nad rejestracją marki, a może jesteś już uczestnikiem programu ale nie wiesz jak wykorzystać jego pełne możliwości, to ten tekst dedykujemy właśnie Tobie - zapraszam do lektury 🙂
3 grudnia 2024 roku zacznie obowiązywać nowe Rozporządzenie w sprawie Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów (GPSR), które zastąpi Dyrektywę dotyczącą Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów oraz unijną dyrektywę dotyczącą niebezpiecznych produktów przypominających artykuły spożywcze. Jak się przygotować na nadchodzące zmiany i zapewnić zgodność produktów? Wejdź i sprawdź!
W naszym artykule skupimy się na charakterystyce programu Amazon Handmade, jego zaletach, sposobie dołączenia do programu oraz powiemy Ci, dlaczego warto z niego skorzystać, szczególnie gdy jesteśmy już doświadczonym sprzedawcą na Etsy.
W tym artykule postaram się przybliżyć Ci dwa modele sprzedaży na dostępne na platformie Amazon, czyli model Seller oraz model Vendor. Czym się charakteryzuje każdy z nich, jakie są główne różnice oraz wady i zalety? Który model wybrać, który sprawdzi się lepiej w Twoim biznesie oraz przede wszystkim, z którego modelu będziesz mógł/a skorzystać? Zapraszam do lektury!
W niniejszym artykule przyjrzymy się bliżej Amazon Custom i różnorodnym możliwościom personalizacji produktów. Sprawdź jakie możliwości sprzedaży produktów personalizowanych daje Amazon!
W tym artkule zagłębimy się w tematykę adsów na Amazon – omówimy wygląd panelu reklamowego, jego funkcje oraz przedstawimy dobre praktyki zarządzania kampaniami, które stosujemy w swojej pracy. Zapraszamy do lektury 🙂
Rozpoczynając przygodę z Amazonem, wiele polskich przedsiębiorców wybiera jednoosobową działalność gospodarczą (JDG) ze względu na jej prostotę.
Jak możesz przystąpić do programu oraz jakie będziesz miał z tego korzyści? Na te oraz inne pytania dotyczące programu COS postaramy się odpowiedzieć w tym artykule.
Jak sprzedawać na Amazon? Ta jedna z największych platform e-commerce na świecie oferuje ogrom możliwości, co znacząco wyróżnia ją na tle innych serwisów sprzedażowych, takich jak eBay czy Etsy.
Amazon Seller Central to centralne miejsce zarządzania kontem sprzedawcy na platformie Amazon, oferujące szeroki wachlarz funkcji, które pomagają w monitorowaniu poziomów sprzedaży, …