Grafika dla listingu Amazon
Grafika podczas sprzedaży na Amazon ma coraz większe znaczenie. Coraz mniejsza ilość klientów czyta opisy produktowe. Zadbaj o wysokiej jakości zdjęcie główne, które przekona klienta do kliknięcia w Twoją ofertę w wynikach wyszukiwania. Dodaj do tego atrakcyjne zdjęcia pokazujące produkt w użyciu oraz infografiki przedstawiające najważniejsze jego zalety, a odczujesz znaczną różnicę w konwersji sprzedaży.
Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Jakiego typu grafiki potrzebuje mój listing na Amazon?
Dlaczego warto zadbać o wysokiej jakości Grafikę dla listingu Amazon?
Jedną z największych wad zakupów online jest brak bezpośredniego kontaktu z produktem – klient nie może go dotknąć, czy przymierzyć. Dlatego grafika ma tak duże znaczenie w sprzedaży na odległość. Zdjęcie główne odgrywa kluczową rolę w przekonaniu klienta do kliknięcia akurat w Twoją ofertę – to odpowiednik prezentacji produktu na półce sklepowej. Infografiki natomiast pozwolą klientowi w szybki sposób zapoznać się z głównymi zaletami i funkcjami Twojego produktu, dzięki czemu nie będzie musiał czytać opisu tekstowego, a to jak wiemy robi coraz mniejsza ilość klientów.
Dlaczego warto zadbać o wysokiej jakości Grafikę dla listingu Amazon?
Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon
Jak współpracujemy
1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy
2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content
3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Zaufali nam
Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Q&A
Sprawdź jak pracujemy
Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.
Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.