Home » Amazon Grafika

Grafika dla listingu Amazon

Grafika podczas sprzedaży na Amazon ma coraz większe znaczenie. Coraz mniejsza ilość klientów czyta opisy produktowe. Zadbaj o wysokiej jakości zdjęcie główne, które przekona klienta do kliknięcia w Twoją ofertę w wynikach wyszukiwania. Dodaj do tego atrakcyjne zdjęcia pokazujące produkt w użyciu oraz infografiki przedstawiające najważniejsze jego zalety, a odczujesz znaczną różnicę w konwersji sprzedaży.

Obsługa konta Amazon 360
Obsługa konta Amazon 360

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

Jakiego typu grafiki potrzebuje mój listing na Amazon?

1
Wysokiej jakości zdjęcie główne, które wyróżni Twój produkt w wynikach wyszukiwania i podniesie Twój wskaźnik CTR
2
Zdjęcia produktu w użyciu, które pokażą klientom wprost do czego potrzebują Twojego produktu
3
Infografiki pokazujące w prosty sposób najważniejsze zalety, charakterystykę oraz wyróżniki produktu na tle konkurencji
4
Grafiki w lokalnym języku klienta, dzięki czemu ułatwisz ułatwisz mu odbiór Twojej oferty oraz zbudujesz większą wiarygodność i zaufanie

Dlaczego warto zadbać o wysokiej jakości Grafikę dla listingu Amazon?

Jedną z największych wad zakupów online jest brak bezpośredniego kontaktu z produktem – klient nie może go dotknąć, czy przymierzyć. Dlatego grafika ma tak duże znaczenie w sprzedaży na odległość. Zdjęcie główne odgrywa kluczową rolę w przekonaniu klienta do kliknięcia akurat w Twoją ofertę – to odpowiednik prezentacji produktu na półce sklepowej. Infografiki natomiast pozwolą klientowi w szybki sposób zapoznać się z głównymi zaletami i funkcjami Twojego produktu, dzięki czemu nie będzie musiał czytać opisu tekstowego, a to jak wiemy robi coraz mniejsza ilość klientów. 

rejestracja konta i rejestracja marki na Amazon

Dlaczego warto zadbać o wysokiej jakości Grafikę dla listingu Amazon?

Jedną z największych wad zakupów online jest brak bezpośredniego kontaktu z produktem – klient nie może go dotknąć, czy przymierzyć. Dlatego grafika ma tak duże znaczenie w sprzedaży na odległość. Zdjęcie główne odgrywa kluczową rolę w przekonaniu klienta do kliknięcia akurat w Twoją ofertę – to odpowiednik prezentacji produktu na półce sklepowej. Infografiki natomiast pozwolą klientowi w szybki sposób zapoznać się z głównymi zaletami i funkcjami Twojego produktu, dzięki czemu nie będzie musiał czytać opisu tekstowego, a to jak wiemy robi coraz mniejsza ilość klientów. Mówi nam o tym sam Amazon, który w niektórych kategoriach ukrywa bullet points, pokazując tym samym, że nie mają one istotnego znaczenia dla klientów podczas zakupów.

Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!

Nie trać czasu na błędy – przekonaj się jak możemy Ci pomóc

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Ile to kosztuje?

Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:

  1. Ilości produktów do obsługi
  2. Różnorodności katalogu produktowego
  3. Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
  4. Ilości obsługiwanych rynków
Poniżej możemy zobaczyć przejrzystą wycenę, która przekłada się na zaufanie klientów

Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.

Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%

Dlaczego rozliczamy się od obrotu?

Wyższy obrót oznacza większy nakład pracy przy obsłudze konta, wynikający m.in. z konieczności obsługi większej liczby zamówień oraz odpowiadania na większą liczbę zapytań od klientów. Taki model współpracy daje Ci również 100% pewności, że dołożymy wszelkich starań, aby osiągnąć możliwie najwyższe wyniki.

Q&A

Wszelkiego rodzaju materiały graficzne, które moga być przydatne dla grafika do opracowania projektów. Ponadto przyda nam się krótka charakterystyka Twojego produktu oraz zbiór jego wyróżników na tle konkurencji.
Koszt przygotowania pojedynczej grafiki wynosi 200zł/szt. W przypadku pakietu grafik dla całego listingu oferujemy niższą cenę jednostkową. Finalna cena zależna jest od ilości potrzebnych grafik, złożoności produktu oraz jakości dostarczonych materiałów, na których będziemy pracować.

Poznaj sekrety marketplace

Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.

Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.

Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.

Właściwie skonfigurowane ustawienia konta, czy procesy obsługi sprzedaży, to podstawa.

Z doświadczenia własnego oraz naszych klientów doskonale wiemy jak kosztowne mogą być niektóre błędy na tej platformie. Nie ucz się na własnych błędach – skorzystaj z naszej wiedzy. Zaufaj specjalistom i już teraz wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Amazon Ads

Case study

Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu

case studies - BHP

Używamy plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Głównie w celach funkcjonalnych oraz w celu, by nasze usługi były dostarczane na jak najwyższym poziomie. Prosimy o określenie warunków przechowywania lub dostępu do nich niżej.