Konsultacja Amazon
Jeżeli jesteś sprzedawcą na Amazon, to zapewne zdajesz sobie sprawę z ilości wyzwań jakie stawia przed Tobą platforma. Duża ilość opłat, wysokie wymagania dot. obsługi zamówień i klienta, czy utrudnienia w zarządzaniu katalogiem własnych produktów. Rozwiązania niektórych problemów są dość proste, jednak dojście do tych rozwiązań zajmuje sporo czasu. W trakcie konsultacji przedstawimy Ci gotowe i sprawdzone rozwiązania, które są efektem naszej codziennej pracy przy wielu różnorodnych projektach.


Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!


Jakie są przykładowe tematy, których może dotyczyć konsultacja Amazon?
Kiedy warto zamówić usługę konsultacji Amazon?
Kiedy warto zamówić usługę konsultacji Amazon?
Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon
Jak współpracujemy

1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy

2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content

3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Zaufali nam








Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Ile to kosztuje?
Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:
- Ilości produktów do obsługi
- Różnorodności katalogu produktowego
- Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
- Ilości obsługiwanych rynków
Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.
Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%
Dlaczego rozliczamy się od obrotu?
Q&A
Poznaj sekrety marketplace
Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.
Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.
Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.
Właściwie skonfigurowane ustawienia konta, czy procesy obsługi sprzedaży, to podstawa.

Case study
Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu
