Home » Amazon konsultacje

Konsultacja Amazon

Jeżeli jesteś sprzedawcą na Amazon, to zapewne zdajesz sobie sprawę z ilości wyzwań jakie stawia przed Tobą platforma. Duża ilość opłat, wysokie wymagania dot. obsługi zamówień i klienta, czy utrudnienia w zarządzaniu katalogiem własnych produktów. Rozwiązania niektórych problemów są dość proste, jednak dojście do tych rozwiązań zajmuje sporo czasu. W trakcie konsultacji przedstawimy Ci gotowe i sprawdzone rozwiązania, które są efektem naszej codziennej pracy przy wielu różnorodnych projektach.

Obsługa konta Amazon 360
Obsługa konta Amazon 360

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

Jakie są przykładowe tematy, których może dotyczyć konsultacja Amazon?

1
Wdrożenie sprzedaży poprzez program Fulfillment by Amazon (FBA)
2
Zarządzanie katalogiem produktowym
3
Trudności z pozyskaniem odznaczenia Amazon Prime przy wysyłce z własnego magazynu
4
Zarządzanie reklamą oraz pozycjonowanie ofert
5
Rozwój sprzedaży na nowe rynki
6
Spełnienie obowiązków wynikających z rozszerzonej odpowiedzialności producenta, czy innych regulacji
7
Rozwiązania usprawniające obsługę zamówień czy klienta

Kiedy warto zamówić usługę konsultacji Amazon?

W każdym przypadku, gdy mierzysz się z problemem, na który nie masz rozwiązania, a jego istnienie odbija się na Twoich wynikach finansowych. Czy jest to niski ruch na ofercie, zablokowane inventory, niska efektywność reklam, czy zablokowane konto. Im szybciej usuniesz problem, tym szybciej rozwiniesz swoją sprzedaż. Amazon to najbardziej zaawansowana platforma marketplace na świecie, która z punktu widzenia bardziej doświadczonych sprzedawców zapewnia dużą ilość narzędzi do obsługi, a równocześnie z punktu widzenia sprzedawców początkujących może sprawiać wrażenie niezwykle skomplikowanej. Amazon co chwilę wdraża zmiany na swojej platformie, więc nie przejmuj się, jeżeli coś jest dla Ciebie niezrozumiałe – w takiej sytuacji po prostu zamów konsultację Amazon.
rejestracja konta i rejestracja marki na Amazon

Kiedy warto zamówić usługę konsultacji Amazon?

W każdym przypadku, gdy mierzysz się z problemem, na który nie masz rozwiązania, a jego istnienie odbija się na Twoich wynikach finansowych. Czy jest to niski ruch na ofercie, zablokowane inventory, niska efektywność reklam, czy zablokowane konto. Im szybciej usuniesz problem, tym szybciej rozwiniesz swoją sprzedaż. Amazon to najbardziej zaawansowana platforma marketplace na świecie, która z punktu widzenia bardziej doświadczonych sprzedawców zapewnia dużą ilość narzędzi do obsługi, a równocześnie z punktu widzenia sprzedawców początkujących może sprawiać wrażenie niezwykle skomplikowanej. Amazon co chwilę wdraża zmiany na swojej platformie, więc nie przejmuj się, jeżeli coś jest dla Ciebie niezrozumiałe – w takiej sytuacji po prostu zamów konsultację Amazon.

Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!

Nie trać czasu na błędy – przekonaj się jak możemy Ci pomóc

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Ile to kosztuje?

Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:

  1. Ilości produktów do obsługi
  2. Różnorodności katalogu produktowego
  3. Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
  4. Ilości obsługiwanych rynków

Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.

Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%

Dlaczego rozliczamy się od obrotu?

Wyższy obrót oznacza większy nakład pracy przy obsłudze konta, wynikający m.in. z konieczności obsługi większej liczby zamówień oraz odpowiadania na większą liczbę zapytań od klientów. Taki model współpracy daje Ci również 100% pewności, że dołożymy wszelkich starań, aby osiągnąć możliwie najwyższe wyniki.

Q&A

Konsultacja to 1 godzina spotkania online lub rozmowy telefonicznej ze specjalistą Amazon, który odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz doradzi sprawdzone rozwiązania, które przybliżą Cię do rozwoju sprzedaży na Amazon. Sugerujemy przesłanie listy pytań przed konsultacją, co usprawni naszą rozmowę, jednak nie jest to wymagane.
Przede wszystkim zalecamy spisać sobie wszystkie pytania, abyśmy podczas rozmowy poruszyli wszystkie ważne dla Ciebie kwestie.

Poznaj sekrety marketplace

Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.

Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.

Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.

Właściwie skonfigurowane ustawienia konta, czy procesy obsługi sprzedaży, to podstawa.

Z doświadczenia własnego oraz naszych klientów doskonale wiemy jak kosztowne mogą być niektóre błędy na tej platformie. Nie ucz się na własnych błędach – skorzystaj z naszej wiedzy. Zaufaj specjalistom i już teraz wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Amazon Ads

Case study

Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu

case studies - BHP

Używamy plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Głównie w celach funkcjonalnych oraz w celu, by nasze usługi były dostarczane na jak najwyższym poziomie. Prosimy o określenie warunków przechowywania lub dostępu do nich niżej.