Audyt Konta Kaufland
Twoje wyniki sprzedażowe są poniżej Twoich oczekiwań? A może notorycznie przekraczasz kluczowe metryki konta, przez co Twój pulpit sprzedawcy przypomina choinkę bożonarodzeniową pełną czerwonych lampek? W takim razie zapraszamy Cię do skorzystania z naszej usługi audytu konta Kaufland, w ramach której namierzymy wszystkie słabe punktu i dostarczymy Ci sprawdzone sposoby na ich rozwiązanie.


Sprzedaż na Kaufland to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Kaufland to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!


W jaki sposób przeprowadzamy audyt konta Kaufland?
Dlaczego warto skorzystać z usługi audytu konta Kaufland?
Dlaczego warto skorzystać z usługi audytu konta Kaufland?
Przekonaj się czy klienci Kaufland wybiorą Twój produkt!
Jak współpracujemy

1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy

2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content

3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Zaufali nam








Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Ile to kosztuje?
Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:
- Ilości produktów do obsługi
- Różnorodności katalogu produktowego
- Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
- Ilości obsługiwanych rynków
Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.
Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%
Dlaczego rozliczamy się od obrotu?
Q&A
Umawiamy się na konkretny termin realizacji audytu, podczas którego analizujemy dane dostępne na Twoim koncie, zapoznajemy się z Twoją niszą, analizujemy trendy w kategorii oraz przeglądamy działania konkurencji, a następnie zbieramy dla Ciebie nasze wnioski i rekomendacje do wdrożenia w postaci obszernego raportu.
Audyt wykonujemy bezpośrednio z poziomu Twojego konta sprzedażowego lub z poziomu udostępnionych dostępów, z zastrzeżeniem, że w przypadku braku bezpośredniego dostępu do konta administracyjnego nie będziemy mieli dostępu do wszystkich szczegółów Twojego konta.
Poznaj sekrety marketplace
Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.
3 grudnia 2024 roku zacznie obowiązywać nowe Rozporządzenie w sprawie Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów (GPSR), które zastąpi Dyrektywę dotyczącą Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów oraz unijną dyrektywę dotyczącą niebezpiecznych produktów przypominających artykuły spożywcze. Jak się przygotować na nadchodzące zmiany i zapewnić zgodność produktów? Wejdź i sprawdź!
Od początku 2023 roku w Austrii, obowiązują nowe przepisy dotyczące rejestracji odpadów, które wprowadzają szereg obowiązków związanych z opakowaniami handlowymi. […]
Case study
Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu
