Home » Audyt Konta Kaufland

Audyt Konta Kaufland

Twoje wyniki sprzedażowe są poniżej Twoich oczekiwań? A może notorycznie przekraczasz kluczowe metryki konta, przez co Twój pulpit sprzedawcy przypomina choinkę bożonarodzeniową pełną czerwonych lampek? W takim razie zapraszamy Cię do skorzystania z naszej usługi audytu konta Kaufland, w ramach której namierzymy wszystkie słabe punktu i dostarczymy Ci sprawdzone sposoby na ich rozwiązanie.

Obsługa konta Amazon 360
Obsługa konta Amazon 360

Sprzedaż na Kaufland to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Kaufland to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

W jaki sposób przeprowadzamy audyt konta Kaufland?

1
Zaczynamy od rozmowy, podczas której wskażesz nam kluczowe dla Ciebie cele audytu oraz efekty jakie chciałbyś osiągnąć poprzez sprzedaż na Kaufland w dłuższej perspektywie czasu
2
Dokładnie analizujemy ustawienia Twojego konta i namierzamy ewentualne błędy konfiguracyjne
3
Weryfikujemy kluczowe metryki konta, które mogą wpływać na jego kondycję
4
Analizujemy najważniejsze produkty z Twojego katalogu, w tym jakość grafik i zdjęć
5
Sprawdzamy aktywne kampanie reklamowe dla kluczowych produktów, ich strukturę oraz sposób zarządzania nimi
6
Po wykonanym audycie otrzymujesz kompleksowy raport podsumowujący analizę ze zbiorem zaleceń do wdrożenia
7
Zapraszamy Cię na konsultację, podczas której omawiamy wyniku audytu konta Kaufland

Dlaczego warto skorzystać z usługi audytu konta Kaufland?

Kaufland to jedna z najprężniej rozwijających się platform sprzedażowych w Europie. Z lokalnej witryny marketplace staje się powoli serwisem globalnym docierając do coraz większej ilości konsumentów. To ogromna szansa na rozwój sprzedaży wraz z rozwojem całej platformy. W ramach usługi audytu konta Kaufland pomożemy Ci lepiej zrozumieć tę platformę i skuteczne strategie rozwoju, których wdrożenie pozytywnie odczujesz na swoim koncie.
rejestracja konta i rejestracja marki na Amazon

Dlaczego warto skorzystać z usługi audytu konta Kaufland?

Kaufland to jedna z najprężniej rozwijających się platform sprzedażowych w Europie. Z lokalnej witryny marketplace staje się powoli serwisem globalnym docierając do coraz większej ilości konsumentów. To ogromna szansa na rozwój sprzedaży wraz z rozwojem całej platformy. W ramach usługi audytu konta Kaufland pomożemy Ci lepiej zrozumieć tę platformę i skuteczne strategie rozwoju, których wdrożenie pozytywnie odczujesz na swoim koncie.

Przekonaj się czy klienci Kaufland wybiorą Twój produkt!

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!

Nie trać czasu na błędy – przekonaj się jak możemy Ci pomóc

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Ile to kosztuje?

Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:

  1. Ilości produktów do obsługi
  2. Różnorodności katalogu produktowego
  3. Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
  4. Ilości obsługiwanych rynków

Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.

Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%

Dlaczego rozliczamy się od obrotu?

Wyższy obrót oznacza większy nakład pracy przy obsłudze konta, wynikający m.in. z konieczności obsługi większej liczby zamówień oraz odpowiadania na większą liczbę zapytań od klientów. Taki model współpracy daje Ci również 100% pewności, że dołożymy wszelkich starań, aby osiągnąć możliwie najwyższe wyniki.

Q&A

Umawiamy się na konkretny termin realizacji audytu, podczas którego analizujemy dane dostępne na Twoim koncie, zapoznajemy się z Twoją niszą, analizujemy trendy w kategorii oraz przeglądamy działania konkurencji, a następnie zbieramy dla Ciebie nasze wnioski i rekomendacje do wdrożenia w postaci obszernego raportu.

Audyt wykonujemy bezpośrednio z poziomu Twojego konta sprzedażowego lub z poziomu udostępnionych dostępów, z zastrzeżeniem, że w przypadku braku bezpośredniego dostępu do konta administracyjnego nie będziemy mieli dostępu do wszystkich szczegółów Twojego konta.

Tak – w raporcie z audytu otrzymasz od nas gotowe rozwiązania bieżących problemów oraz zalecenia do rozwoju sprzedaży.
Oczywiście – po wykonanym audycie możemy wdrożyć proponowane rozwiązania za Ciebie lub możesz zamówić u nas szkolenie z konkretnych obszarów zarządzania sprzedażą na Kaufland.

Poznaj sekrety marketplace

Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.

3 grudnia 2024 roku zacznie obowiązywać nowe Rozporządzenie w sprawie Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów (GPSR), które zastąpi Dyrektywę dotyczącą Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów oraz unijną dyrektywę dotyczącą niebezpiecznych produktów przypominających artykuły spożywcze. Jak się przygotować na nadchodzące zmiany i zapewnić zgodność produktów? Wejdź i sprawdź!

Od początku 2023 roku w Austrii, obowiązują nowe przepisy dotyczące rejestracji odpadów, które wprowadzają szereg obowiązków związanych z opakowaniami handlowymi. […]

Case study

Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu

case studies - BHP

Używamy plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Głównie w celach funkcjonalnych oraz w celu, by nasze usługi były dostarczane na jak najwyższym poziomie. Prosimy o określenie warunków przechowywania lub dostępu do nich niżej.