Home » Amazon Brand Registry

Amazon Brand Registry

Zapewnij sobie dodatkową ochronę i kontrolę nad Twoim listingiem. Zyskaj dostęp do rozbudowanych form prezentacji produktu, takich jak karta A+, Brand Story, czy sklep marki. Zareklamuj swój produkt w wyróżniający sposób, dzięki reklamie wideo lub display. Jak? Zarejestruj się w programie Amazon Brand Registry, który daje sprzedawcom te wszystkie możliwości i wyróżnij swoją markę na Amazon.

Obsługa konta Amazon 360
Obsługa konta Amazon 360

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

Na czym polega usługa Amazon Brand Registry?

1
Zapoznamy się z Twoją marką, jej wykorzystaniem na Amazon oraz potencjałem rozwoju, poprzez program Amazon Brand Registry
2
Wspólnie z wyspecjalizowaną kancelarią prawną przeprowadzimy Cię przez proces rejestracji znaku towarowego w EUIPO
3
Wesprzemy Cię w procesie pozyskania dofinansowania na rejestrację znaku towarowego, dzięki czemu możesz uzyskać do 75% zwrotu kosztów rejestracji
4
Zarejestrujemy Twoją markę w programie Amazon Brand Registry
5
Wskażemy Ci wszystkie korzyści jakie daje program oraz pokażemy Ci jak je wdrożyć na Twoim koncie sprzedażowym

Dlaczego warto zarejestrować się w programie Amazon Brand Registry?

Amazon Brand Registry to jeden z kluczowych programów Amazon dla sprzedawców marek własnych. Dzięki udziałowi w programie zyskasz dużo większą kontrolę nad Twoim listingiem oraz dodatkowe narzędzia ochronne, co pozwoli Ci się uchronić przed nieuczciwą konkurencją. Poza tym otrzymasz dostęp do narzędzi do zarządzania customer review, zaawansowanej analityki Brand Analytics, gdzie ocenisz zachowania Twoich klientów oraz kluczowe statystyki sprzedaży. Dostaniesz także możliwość tworzenia kart A+, sklepu marki, czy wykorzystania reklam Sponsored Brands i Sponsored Display. Zalety programu można wymieniać bez końca, dlatego jeżeli jeszcze nie jesteś jego uczestnikiem, to zamów naszą usługę rejestracji do Amazon Brand Registry.
rejestracja konta i rejestracja marki na Amazon

Dlaczego warto zarejestrować się w programie Amazon Brand Registry?

Amazon Brand Registry to jeden z kluczowych programów Amazon dla sprzedawców marek własnych. Dzięki udziałowi w programie zyskasz dużo większą kontrolę nad Twoim listingiem oraz dodatkowe narzędzia ochronne, co pozwoli Ci się uchronić przed nieuczciwą konkurencją. Poza tym otrzymasz dostęp do narzędzi do zarządzania customer review, zaawansowanej analityki Brand Analytics, gdzie ocenisz zachowania Twoich klientów oraz kluczowe statystyki sprzedaży. Dostaniesz także możliwość tworzenia kart A+, sklepu marki, czy wykorzystania reklam Sponsored Brands i Sponsored Display. Zalety programu można wymieniać bez końca, dlatego jeżeli jeszcze nie jesteś jego uczestnikiem, to zamów naszą usługę rejestracji do Amazon Brand Registry.

Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!

Nie trać czasu na błędy – przekonaj się jak możemy Ci pomóc

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Ile to kosztuje?

Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:

  1. Ilości produktów do obsługi
  2. Różnorodności katalogu produktowego
  3. Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
  4. Ilości obsługiwanych rynków

Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.

Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%

Dlaczego rozliczamy się od obrotu?

Wyższy obrót oznacza większy nakład pracy przy obsłudze konta, wynikający m.in. z konieczności obsługi większej liczby zamówień oraz odpowiadania na większą liczbę zapytań od klientów. Taki model współpracy daje Ci również 100% pewności, że dołożymy wszelkich starań, aby osiągnąć możliwie najwyższe wyniki.

Q&A

Podstawą rejestracji do programu jest posiadanie zarejestrowanego znaku towarowego w odpowiednim urzędzie ds własności intelektualnej. Takie urzędy mogą być krajowe lub regionalne, np. w Polsce mamy Urząd Patentowy RP, a na region Unii Europejskiej EUIPO. W przypadku rejestracji w urzędzie polskim otrzymamy dostęp do benefitów programu Amazon Brand Registry wyłącznie na terenie Polski. Dlatego też dobrym wyborem jest rejestracja w urzędach regionalnych, gdzie nasza rejestracja dotyczy większego obszaru.

Koszty rejestracji są zależne od ilości klas towarowych, czyli dziedzin powiązanych z Twoją marką. Jeżeli produkujesz 1 typ produktu i dotyczy Cię tylko 1 klasa towarowa, to koszt wynosi 850 EUR.
Oczywiście, że tak. Najczęściej dzieje się tak, gdy Amazon nie może poprawnie zweryfikować Twojej rejestracji znaku towarowego lub gdy dostarczone dane (np. zdjęcia produktu) nie spełniają założeń wymaganych przez platformę.

Poznaj sekrety marketplace

Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.

Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.

Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.

Właściwie skonfigurowane ustawienia konta, czy procesy obsługi sprzedaży, to podstawa.

Z doświadczenia własnego oraz naszych klientów doskonale wiemy jak kosztowne mogą być niektóre błędy na tej platformie. Nie ucz się na własnych błędach – skorzystaj z naszej wiedzy. Zaufaj specjalistom i już teraz wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Amazon Ads

Case study

Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu

case studies - BHP

Używamy plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Głównie w celach funkcjonalnych oraz w celu, by nasze usługi były dostarczane na jak najwyższym poziomie. Prosimy o określenie warunków przechowywania lub dostępu do nich niżej.