Konsultacja Kaufland
Jeżeli szukasz sposobu na zwiększenie sprzedaży na platformie Kaufland lub zaczynasz sprzedaż z wykorzystaniem tego serwisu, ale nie chcesz szukać wiedzy w samouczku sprzedawcy, to sprawdź naszą usługę konsultacji Kaufland. To najszybszy sposób na pozyskanie wiedzy na temat sprawdzonych rozwiązań dopasowanych do Twojej sytuacji.


Sprzedaż na Kaufland to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Kaufland to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!


Jakich przykładowych obszarów może dotyczyć konsultacja Kaufland?
Czy usługa konsultacji Kaufland jest dla mnie?
Czy usługa konsultacji Kaufland jest dla mnie?
Przekonaj się czy klienci Kaufland wybiorą Twój produkt!
Jak współpracujemy

1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy

2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content

3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Zaufali nam








Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Ile to kosztuje?
Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:
- Ilości produktów do obsługi
- Różnorodności katalogu produktowego
- Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
- Ilości obsługiwanych rynków
Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.
Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%
Dlaczego rozliczamy się od obrotu?
Q&A
Ekspert prowadzący konsultację na co dzień pracuje w środowisku Kaufland na kilku kontach sprzedażowych, dzięki czemu w płynny sposób będzie w stanie udzielić odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania. Jeżeli jakieś pytanie nas zaskoczy, to otrzymasz od nas odpowiedź po spotkaniu.
Poznaj sekrety marketplace
Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.
3 grudnia 2024 roku zacznie obowiązywać nowe Rozporządzenie w sprawie Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów (GPSR), które zastąpi Dyrektywę dotyczącą Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów oraz unijną dyrektywę dotyczącą niebezpiecznych produktów przypominających artykuły spożywcze. Jak się przygotować na nadchodzące zmiany i zapewnić zgodność produktów? Wejdź i sprawdź!
Od początku 2023 roku w Austrii, obowiązują nowe przepisy dotyczące rejestracji odpadów, które wprowadzają szereg obowiązków związanych z opakowaniami handlowymi. […]
Case study
Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu
