Home » Amazon Listing Premium

Amazon Listing Premium

Wysokiej jakości produkt to podstawa sukcesu, ale bez odpowiednio zaprojektowanej oferty, wyróżnienie się w gęstym otoczeniu konkurencji będzie trudno wykonalne, a przez to osiągniecie satysfakcjonujących wyników sprzedażowych nie będzie możliwe. Do osiągania wysokich obrotów na Amazon potrzebujesz dobrej prezentacji oraz widoczności. Chcesz to osiągnąć? Sprawdź usługę Amazon Listing Premium.
Obsługa konta Amazon 360
Obsługa konta Amazon 360

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

Co składa się na usługę Amazon Listing Premium

1
Dokładna analiza Twojego produktu w celu poznania jego specyfiki oraz wyróżników
2
Analiza konkurencji pod kątem charakterystyki produktów i komunikacji graficznej oraz marketingowej
3
Badanie rynku w celu wyselekcjonowania najważniejszych fraz i słów kluczowych, według których klienci wyszukują oferty podobne do Twojej
4
Budowa treści oferty z uwzględnieniem SEO, w celu osiągnięcia jak najwyższego wskaźnika potencjału pozycjonowania* – przygotujemy dla Ciebie tytuł, 5 bullet points, opis produktowy oraz zbiór słów kluczowych (generic keywords)
5
Przygotowanie zaleceń dot. komunikacji graficznej

Czemu warto zamówić usługę Amazon Listing Premium?

W sprzedaży na Amazon nawet najlepszy produkt nie odniesie sukcesu jeśli nie będzie widoczny lub jeśli jego prezentacja nie będzie zachęcała klientów do zakupu. W ramach usługi Amazon Listing Premium dokładnie zapoznajemy się z Twoim produktem, a następnie dopasowujemy do niego kluczowe frazy najczęściej wykorzystywane przez konsumentów. Na koniec budujemy tytuł, 5 bullet points, opis i zbiór słów kluczowych (generic keywords), które zachęcą klientów do zakupu i sprawią, że algorytm Amazon pokaże Twoje produkty we właściwym miejscu.
rejestracja konta i rejestracja marki na Amazon

Czemu warto zamówić usługę Amazon Listing Premium?

W sprzedaży na Amazon nawet najlepszy produkt nie odniesie sukcesu jeśli nie będzie widoczny lub jeśli jego prezentacja nie będzie zachęcała klientów do zakupu. W ramach usługi Amazon Listing Premium dokładnie zapoznajemy się z Twoim produktem, a następnie dopasowujemy do niego kluczowe frazy najczęściej wykorzystywane przez konsumentów. Na koniec budujemy tytuł, 5 bullet points, opis i zbiór słów kluczowych (generic keywords), które zachęcą klientów do zakupu i sprawią, że algorytm Amazon pokaże Twoje produkty we właściwym miejscu.

Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!

Nie trać czasu na błędy – przekonaj się jak możemy Ci pomóc

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Ile to kosztuje?

Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:

  1. Ilości produktów do obsługi
  2. Różnorodności katalogu produktowego
  3. Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
  4. Ilości obsługiwanych rynków

Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.

Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%

Dlaczego rozliczamy się od obrotu?

Wyższy obrót oznacza większy nakład pracy przy obsłudze konta, wynikający m.in. z konieczności obsługi większej liczby zamówień oraz odpowiadania na większą liczbę zapytań od klientów. Taki model współpracy daje Ci również 100% pewności, że dołożymy wszelkich starań, aby osiągnąć możliwie najwyższe wyniki.

Q&A

To wskaźnik, którym określamy siłę oferty pod kątem SEO. Wyliczamy go na podstawie częstotliwości wyszukiwania słów kluczowych użytych w ofercie oraz miejsca, w którym te słowa zostały użyte (keywords w tytule mają większą moc niż te użyty w opisie).

Im wyższy potencjał pozycjonowania, tym większa szansa oferty na budowę widoczności.

Dobrze przygotowana oferta to podstawa i koniecznie jej potrzebujesz. Natomiast listing sam w sobie nie jest wystarczającym narzędziem do generowania wysokiej sprzedaży. Do osiągania najwyższych wyników potrzebujesz także dobrze ułożonych kampanii reklamowych oraz dopracowanych procesów obsługi sprzedaży i klienta.

Poznaj sekrety marketplace

Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.

Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.

Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.

Właściwie skonfigurowane ustawienia konta, czy procesy obsługi sprzedaży, to podstawa.

Z doświadczenia własnego oraz naszych klientów doskonale wiemy jak kosztowne mogą być niektóre błędy na tej platformie. Nie ucz się na własnych błędach – skorzystaj z naszej wiedzy. Zaufaj specjalistom i już teraz wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Amazon Ads

Case study

Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu

case studies - BHP

Używamy plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Głównie w celach funkcjonalnych oraz w celu, by nasze usługi były dostarczane na jak najwyższym poziomie. Prosimy o określenie warunków przechowywania lub dostępu do nich niżej.