Audyt Konta Etsy
Czy odczuwasz trudności w rozwoju sprzedaży? Czujesz, że możesz osiągać lepsze wyniki? A może widzisz, że Twoja bezpośrednia konkurencja, która oferuje podobne produkty w zbliżonych do Ciebie cenach wykręca dużo wyższe obroty? Jeżeli tak, to sprawdź usługę audytu konta Etsy. Udziel nam jednorazowego dostępu do swojego panelu sprzedażowego na Etsy, a my przygotujemy dla Ciebie zbiór rekomendacji, dzięki czemu wrzucisz wyższy bieg sprzedaży na Etsy.


Sprzedaż na Etsy to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Etsy to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!


Jak wygląda audyt konta Etsy?
Kiedy warto zdecydować się na przeprowadzenie audytu konta Etsy?
Kiedy warto zdecydować się na przeprowadzenie audytu konta Etsy?
Przekonaj się czy klienci Etsy wybiorą Twój produkt!
Jak współpracujemy

1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy

2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content

3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Zaufali nam








Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Ile to kosztuje?
Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:
- Ilości produktów do obsługi
- Różnorodności katalogu produktowego
- Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
- Ilości obsługiwanych rynków
Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.
Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%
Dlaczego rozliczamy się od obrotu?
Q&A
Poznaj sekrety marketplace
Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.
3 grudnia 2024 roku zacznie obowiązywać nowe Rozporządzenie w sprawie Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów (GPSR), które zastąpi Dyrektywę dotyczącą Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów oraz unijną dyrektywę dotyczącą niebezpiecznych produktów przypominających artykuły spożywcze. Jak się przygotować na nadchodzące zmiany i zapewnić zgodność produktów? Wejdź i sprawdź!
Od początku 2023 roku w Austrii, obowiązują nowe przepisy dotyczące rejestracji odpadów, które wprowadzają szereg obowiązków związanych z opakowaniami handlowymi. […]
Case study
Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu
