Poprowadzimy Twoją sprzedaż na Etsy
Sprzedajesz unikatowe produkty i szukasz nowych kierunków rozwoju dla swojego biznesu? Chcesz zwiększyć ilość transakcji sprzedaży i docierać do klientów na całym świecie? W takim razie koniecznie sprawdź, czy sprzedaż na Etsy jest dla Ciebie!
Sprzedaż na ETSY to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Etsy to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Jak możemy Ci pomóc w rozwoju sprzedaży?
Skonfigurujemy ofertę Twojego produktu
Dlaczego warto stworzyć sklep na ETSY?
Etsy to największa na świecie platforma sprzedażowa dedykowana unikatowym produktom. Znajdziesz tutaj przede wszystkim produkty handmade wytwarzane przez drobnych przedsiębiorców, ale na tym nie koniec…
Dlaczego warto stworzyć sklep na ETSY?
Etsy to największa na świecie platforma sprzedażowa dedykowana unikatowym produktom. Znajdziesz tutaj przede wszystkim produkty handmade wytwarzane przez drobnych przedsiębiorców, ale na tym nie koniec…
Przekonaj się czy klienci Etsy wybiorą Twój produkt!
Jak współpracujemy
1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy
2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content
3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Chcemy zapewnić ci taką obsługę jakiej sami byśmy oczekiwali
Zaufali nam
Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Jesteś sprzedawcą na ETSY?
Sprawdź możliwości skalowania swojego biznesu na Amazon Handmade
Jesteś sprzedawcą na ETSY?
Sprawdź możliwości skalowania swojego biznesu na Amazon Handmade
Brak miesięcznej opłaty subskrypcyjnej dla uczestników programu (oszczędność 2000zł netto w skali roku)
Dokładny proces weryfikacji każdego uczestnika programu (program wyłącznie dla rzemieślników)
Obniżona prowizja – tylko 12% od wartości sprzedaży
Możliwość korzystania z logistyki FBA
Możliwość szybkiego transferu ofert z ETSY
Możliwość tworzenia profilu twórcy
Produkty w osobnej kategorii na Amazon – Handmade
Widoczna komunikacja Handmade na karcie produktowej
Ile to kosztuje?
Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:
- Ilości produktów do obsługi
- Różnorodności katalogu produktowego
- Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
- Ilości obsługiwanych rynków
Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.
Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%
Dlaczego rozliczamy się od obrotu?
Q&A
Dostępne są dwa rodzaje subskrypcji – Standard oraz Plus. Pierwsza opcja pozwala sprzedawać na Etsy bez stałej opłaty miesięcznej. Każdy sprzedawca musi się jednak liczyć z szeregiem innych opłat, do których należą:
- standardowa opłata za wystawienie oferty – 0,20 $
- niewielka prowizja od sprzedaży – 6,5%
- opłaty za reklamę produktów Offsite Ads – 12/15% (nieobligatoryjne dla drobnych sprzedawców)
- opłata za przeliczanie walut – 2,5%
- opłaty za przelew płatności w Etsy Payments – 4% + 0,30 EUR (rachunek bankowy w Polsce)
Możesz dołączyć do grona sprzedawców bez działalności gospodarczej. Musisz jednak pamiętać, że taka forma ma swoje ograniczenia. Zgodnie z polskim prawem Twoje miesięczne przychody nie mogą przekroczyć 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia obowiązującego w danym roku. Decydując się na prowadzenie sklepu pomijając działalność gospodarczą podczas rejestracji konta wybierz plan indywidualny.
Etsy to platforma dedykowana produktom unikatowym. Największą uwagę kupujących przyciąga wszelkiego rodzaju rękodzieło oraz materiały do rękodzieła. Oferta platformy jest jednak znacznie szersza.
Duży popyt pośród użytkowników platformy mają kategorie:
- Biżuteria i akcesoria: szczególnie ręcznie wykonane naszyjniki, bransoletki, kolczyki i pierścionki są bardzo popularne. Klienci szukają unikalnych, personalizowanych i nietuzinkowych wzorów biżuterii.
- Ubrania i dodatki: Moda ręcznie wykonana, w tym ubrania, torebki, szale i kapelusze,
- Akcesoria do domu: ręcznie wykonane elementy wyposażenia wnętrz takie jak poduszki, obrusy, ceramika, dekoracje ścienne czy lampy cieszą się dużym zainteresowaniem.
- Sztuka i drukowane dzieła: szczególnie obrazy, grafiki, druki czy rysunki.
- Akcesoria ślubne i uroczystości: oryginalne i spersonalizowane dodatki ślubne, takie jak zaproszenia, obrączki, welony, stroje czy dekoracje.
Pamiętaj, że trendy mogą się zmieniać w czasie, dlatego warto śledzić najnowsze trendy w branży i dostosować swoją ofertę do aktualnych oczekiwań rynku. Zanim zarejestrujesz konto sprzedawcy koniecznie sprawdź jaki potencjał będzie miał produkt w Twojej niszy.
Planując sprzedaż zagranicznym klientom koniecznie sprawdź przepisy prawne w danym kraju i upewnij się, że sprzedaż Twoich produktów jest w danym kraju dozwolona. Sprawdź regulacje formalno-rozliczeniowe, które musisz spełnić – jak rozliczyć vat oraz zewidencjonować ilość wprowadzanym do obrotu odpadów.
Licencjonowanie odpadów, to co raz częściej konieczność i niezbędny element sprzedaży zagranicznej. Od 2023 ten obowiązek dotyczy również Austrii – sprawdź nasz artykuł na ten temat.
Chcąc skutecznie docierać do zagranicznych klientów pamiętaj aby tworzyć dedykowane opisy produktów w języku swoich kupujących. To często pomijany element, ponieważ platforma udostępnia opcje automatycznego tłumaczenia. Pamiętaj aby zadbać o poprawność tekstów oraz SEO, dzięki czemu poprawisz pozycję swojego sklepu w wynikach wyszukiwania.
Chcąc zwiększyć sprzedaż na Etsy musisz przede wszystkim zadbać o jakość swojej oferty. Produkty powinny mieć poprawnie przetłumaczone opisy z elementami SEO zgodnie z krajem Twojego odbiorcy. Zadbaj o wysokiej jakości zdjęcia i infografiki, które w ecommerce odgrywają ogromną rolę. Pamiętaj o zapewnieniu atrakcyjnej cenowo wysyłki międzynarodowej. Buduj zaufanie swoich klientów za pośrednictwem Etsy świadcząc obsługę na światowym poziomie.
Aby rozreklamować sklep warto rozważyć kilka strategii i działań marketingowych:
- Optymalizuj aukcje używając odpowiednich słów kluczowych.
- Wykorzystaj narzędzia SEO, aby poprawić widoczność w wyszukiwarkach.
- Skorzystaj z płatnych reklam na Etsy, aby dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców
- Stwórz silną obecność na mediach społecznościowych, promując swoje produkty
- Korzystaj z usług blogerów i influencerów, aby zwiększyć znajomość Twojej marki
- Oferuj promocje i konkursy
- Buduj zaufanie zapewniając doskonałą obsługę i szybkie odpowiedzi na pytania.
- Każde zamówienie realizuj z wysoką starannością.
Pamiętaj, że każde z powyższych działań wymaga cierpliwości i systematyczności. Regularnie monitoruj wyniki i dostosowuj swoje strategie, aby osiągnąć najlepsze rezultaty.
Poznaj sekrety marketplace
3 grudnia 2024 roku zacznie obowiązywać nowe Rozporządzenie w sprawie Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów (GPSR), które zastąpi Dyrektywę dotyczącą Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów oraz unijną dyrektywę dotyczącą niebezpiecznych produktów przypominających artykuły spożywcze. Jak się przygotować na nadchodzące zmiany i zapewnić zgodność produktów? Wejdź i sprawdź!
Od początku 2023 roku w Austrii, obowiązują nowe przepisy dotyczące rejestracji odpadów, które wprowadzają szereg obowiązków związanych z opakowaniami handlowymi. […]