Obsługa Amazon 360
Zapewnimy Ci pełne wsparcie wyręczając Cię w każdym procesie! Sprawdź możliwości sprzedaży na Amazon unikając niepotrzebnych błędów na starcie i rozwiń swoją sprzedaż na rynkach zagranicznych.


Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!


Zadbamy o Twoje konto sprzedawcy tak jakby było naszym własnym!
Czy pełna obsługa konta Amazon jest dla mnie?
Czy pełna obsługa konta Amazon jest dla mnie?
Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon
Jak współpracujemy

1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy

2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content

3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Zaufali nam








Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Ile to kosztuje?
Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:
- Ilości produktów do obsługi
- Różnorodności katalogu produktowego
- Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
- Ilości obsługiwanych rynków
Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.
Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%
Dlaczego rozliczamy się od obrotu?
Q&A
Wybór zewnętrznego i wyspecjalizowanego zespołu ma wiele zalet, do których należą przede wszystkim:
- dostępność specjalistów z różnych dziedzin (katalog produktowy, SEO, grafika, kampanie reklamowe itd.),
- doświadczenie zdobyte na przepracowanych projektach,
- wykorzystanie w procesie sprzedaży wielu narzędzi zewnętrznych,
- wsparcie na każdym etapie rozwoju.
Jednak tak jak pisaliśmy w poprzednim punkcie – taka współpraca nie sprawdzi się w każdym biznesie. Przed podjęciem współpracy przeprowadzamy szczegółową analizę Twoich produktów oraz sprzedawców, z którymi przyjdzie nam konkurować w Twojej niszy. Po przeprowadzonym badaniu wspólnie ocenimy szanse powodzenia projektu oraz Twoją rentowność.
Zapewnimy Ci pełne wsparcie w obsłudze konta Amazon

Poznaj sekrety marketplace
Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.
Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.
Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.
Case study
Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu
