Amazon Prime dla sprzedawców FBM
Realizujesz zamówienia z własnego magazynu w Polsce lub innym kraju i chciałbyś, aby na Twoich ofertach widniała odznaka Amazon Prime? Zamów usługę rejestracji do programu Seller Fulfilled Prime. Przekonaj się na własnych ASIN’ach jak odznaczenie Amazon Prime zapewni Twoim ofertom lepszą widoczność oraz o przynajmniej 30% wyższą sprzedaż*.
Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Co składa się na usługę?
Dlaczego warto posiadać odznakę Amazon Prime?
Odznaczenie Amazon Prime to klucz do generowania najwyższych wyników sprzedaży. Czy wiesz, że brak odznaczenia Amazon Prime może sprawić, że Twoje produkty będą niewidoczne dla klientów? Wystarczy 1 kliknięcie i z wyników wyszukiwania zostaną usunięte wszystkie oferty bez tej odznaki. To zasługa filtra, z którego korzysta wielu subskrybentów Amazon Prime. Ta odznaka pozwoli Ci dotrzeć do najbardziej lojalnych klientów Amazon, ponieważ to gwarancja jakości usługi, bezpieczeństwa transakcji, szybkiej i sprawnej realizacji zamówienia oraz darmowej dostawy i zwrotów. Odznaka Prime zwiększa zaufanie klientów, sprawiając, że decyzja zakupowa powstaje szybciej i częściej.
Dlaczego warto posiadać odznakę Amazon Prime?
Odznaczenie Amazon Prime to klucz do generowania najwyższych wyników sprzedaży. Czy wiesz, że brak odznaczenia Amazon Prime może sprawić, że Twoje produkty będą niewidoczne dla klientów? Wystarczy 1 kliknięcie i z wyników wyszukiwania zostaną usunięte wszystkie oferty bez tej odznaki. To zasługa filtra, z którego korzysta wielu subskrybentów Amazon Prime. Ta odznaka pozwoli Ci dotrzeć do najbardziej lojalnych klientów Amazon, ponieważ to gwarancja jakości usługi, bezpieczeństwa transakcji, szybkiej i sprawnej realizacji zamówienia oraz darmowej dostawy i zwrotów. Odznaka Prime zwiększa zaufanie klientów, sprawiając, że decyzja zakupowa powstaje szybciej i częściej.
Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon
Jak współpracujemy
1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy
2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content
3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Zaufali nam
Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Q&A
Aby zakwalifikować się do programu musisz:
- spełniać cele obietnicy dostawy zgodnie z poziomem produktu oraz lokalizacją magazynu (dostawy krajowe 1-6 dni; dostawy transgraniczne 2-6 dni),
- zapewniać terminowość dostaw na poziomie minimum 90%,
- stosować prawidłowe parametry śledzenia przesyłek – wymagany wskaźnik na poziomie 99%,
- utrzymywać poziom anulowanych zamówień poniżej 0,5%,
- oferować darmową dostawę i zwroty dla subskrybentów Amazon Prime,
- oferować produkty uczestniczące w programie muszą być dostępne do zamówienia w obrębie całego kraju.
Więcej informacji na temat programu oraz jego wymagań znajdziesz w tym artykule.
Sprawdź jak pracujemy
Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.
Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.