Home » Amazon Prime

Amazon Prime dla sprzedawców FBM

Realizujesz zamówienia z własnego magazynu w Polsce lub innym kraju i chciałbyś, aby na Twoich ofertach widniała odznaka Amazon Prime? Zamów usługę rejestracji do programu Seller Fulfilled Prime. Przekonaj się na własnych ASIN’ach jak odznaczenie Amazon Prime zapewni Twoim ofertom lepszą widoczność oraz o przynajmniej 30% wyższą sprzedaż*.

Obsługa konta Amazon 360
Obsługa konta Amazon 360

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

Co składa się na usługę?

1
Rejestracja do programu Seller Fulfilled Prime na wybranym rynku
2
Konfiguracja ogólnych ustawień wysyłki oraz szablonów wysyłki Prime zgodnie z wymaganiami programu oraz Twoimi potrzebami
3
Przypisanie produktów do odpowiednich szablonów wysyłki
4
Szkolenie z zasad programu oraz najważniejszych metryk decydujących o przyznaniu odznaki Amazon Prime

Dlaczego warto posiadać odznakę Amazon Prime?

Odznaczenie Amazon Prime to klucz do generowania najwyższych wyników sprzedaży. Czy wiesz, że brak odznaczenia Amazon Prime może sprawić, że Twoje produkty będą niewidoczne dla klientów? Wystarczy 1 kliknięcie i z wyników wyszukiwania zostaną usunięte wszystkie oferty bez tej odznaki. To zasługa filtra, z którego korzysta wielu subskrybentów Amazon Prime. Ta odznaka pozwoli Ci dotrzeć do najbardziej lojalnych klientów Amazon, ponieważ to gwarancja jakości usługi, bezpieczeństwa transakcji, szybkiej i sprawnej realizacji zamówienia oraz darmowej dostawy i zwrotów. Odznaka Prime zwiększa zaufanie klientów, sprawiając, że decyzja zakupowa powstaje szybciej i częściej.

rejestracja konta i rejestracja marki na Amazon

Dlaczego warto posiadać odznakę Amazon Prime?

Odznaczenie Amazon Prime to klucz do generowania najwyższych wyników sprzedaży. Czy wiesz, że brak odznaczenia Amazon Prime może sprawić, że Twoje produkty będą niewidoczne dla klientów? Wystarczy 1 kliknięcie i z wyników wyszukiwania zostaną usunięte wszystkie oferty bez tej odznaki. To zasługa filtra, z którego korzysta wielu subskrybentów Amazon Prime. Ta odznaka pozwoli Ci dotrzeć do najbardziej lojalnych klientów Amazon, ponieważ to gwarancja jakości usługi, bezpieczeństwa transakcji, szybkiej i sprawnej realizacji zamówienia oraz darmowej dostawy i zwrotów. Odznaka Prime zwiększa zaufanie klientów, sprawiając, że decyzja zakupowa powstaje szybciej i częściej.

Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!

Nie trać czasu na błędy – przekonaj się jak możemy Ci pomóc

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Q&A

Zgodnie z danymi podawanymi przez Amazon oferty Prime generują średnio około 30% więcej sprzedaży niż pozostałe oferty bez Prime.
To program dedykowany sprzedawcom, którzy realizują swoje zamówienia samodzielnie – w modelu Fulfillment By Merchant (FBM). W ramach tego programu sprzedawcy mają szansę pozyskać odznaczenie Amazon Prime na swoich ofertach. Aby pozyskać tę odznakę trzeba udowodnić Amazon, że realizujemy zamówienia zgodnie z założeniami programu Amazon Prime, tzn. oferujemy szybką, darmową dostawę oraz gwarantujemy darmowe zwroty. Po uzyskaniu odznaczenia Amazon w dalszym ciągu będzie śledził wskaźniki realizowanych zamówień i jeżeli poziom realizacji spadnie, to odznaka Amazon Prime zostanie nam odebrana.

Aby zakwalifikować się do programu musisz: 

  • spełniać cele obietnicy dostawy zgodnie z poziomem produktu oraz lokalizacją magazynu (dostawy krajowe 1-6 dni; dostawy transgraniczne 2-6 dni), 
  • zapewniać terminowość dostaw na poziomie minimum 90%,
  • stosować prawidłowe parametry śledzenia przesyłek – wymagany wskaźnik na poziomie 99%,
  • utrzymywać poziom anulowanych zamówień poniżej 0,5%,
  • oferować darmową dostawę i zwroty dla subskrybentów Amazon Prime,
  • oferować produkty uczestniczące w programie muszą być dostępne do zamówienia w obrębie całego kraju.

Więcej informacji na temat programu oraz jego wymagań znajdziesz w tym artykule.

Sprawdź jak pracujemy

Poznaj rozwiązania i strategie, które na co dzień wykorzystujemy we własnych biznesach oraz biznesach naszych klientów.

Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.

Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.

Właściwie skonfigurowane ustawienia konta, czy procesy obsługi sprzedaży, to podstawa.

Z doświadczenia własnego oraz naszych klientów doskonale wiemy jak kosztowne mogą być niektóre błędy na tej platformie. Nie ucz się na własnych błędach – skorzystaj z naszej wiedzy. Zaufaj specjalistom i już teraz wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Amazon Ads

Case study

Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu

case studies - BHP