Poprowadzimy Twoją sprzedaż na Kaufland
Prowadzisz sprzedaż do Niemiec lub planujesz zacząć? Szukasz wartościowych platform marketplace dla Twojego biznesu? Koniecznie sprawdź możliwości Kaufland marketplace!
Sprzedaż na Kaufland to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Kaufland to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Jak możemy Ci pomóc w rozwoju sprzedaży?
Chcemy zapewnić Ci taką obsługę
jakiej sami byśmy oczekiwali
Szybki i bezpośredni kontakt
Obsługa
wielu platform
Praktyczna
wiedza
Szczera
współpraca
Dlaczego warto uruchomić sprzedaż w serwisie Kaufland?
Dlaczego warto uruchomić sprzedaż w serwisie Kaufland?
Przekonaj się czy klienci Kaufland wybiorą Twój produkt!
Jak współpracujemy
1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy
2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content
3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Chcemy zapewnić ci taką obsługę jakiej sami byśmy oczekiwali
Zaufali nam
Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Q&A
Platforma Kaufland jest bardzo przyjazna dla nowych sprzedawców i zarówno proces rejestracji, jak i późniejszego onboardingu jest bardzo intuicyjny.
Aby rozpocząć sprzedaż na kaufland.de potrzebujemy:
- aktywnej działalności gospodarczej z NIPem EU
- rejestracji w systemie VAT OSS lub posiadanie VAT DE
- potwierdzenia uczestnictwa w LUCID
Dodatkowo przedsiębiorcy prowadzący indywidualne działalności gospodarcze będą musieli przejść przez proces weryfikacji z pracownikiem Kaufland podczas wideo rozmowy. Spotkanie odbywa się w języku angielskim lub niemieckim, podczas którego weryfikowane są dane wprowadzone na etapie rejestracji konta.
Kaufland to bardzo dynamicznie rozwijająca się platforma sprzedażowa, którą w każdym miesiącu odwiedza ponad 30 milionów osób. Od 2023 roku kaufland marketplace obecny jest także w Czechach oraz na Słowacji. Jest to pierwszy krok serwisu do stania się platformą typu global marketplace. Właśnie dlatego Kaufland już teraz można zaliczyć do jednych z największych platform marketplace w Europie i właśnie dlatego warto rozpocząć tutaj sprzedaż.
Do najpopularniejszych kategorii podobniej jak na innych marketplace’ach można zaliczyć Home & Garden oraz Elektronikę. Klienci chętnie kupują tutaj także produkty pierwszej potrzeby, w które zaopatrują się w stacjonarnych marketach Kaufland.
Do prowadzenia sprzedaży za pośrednictwem platformy konieczne jest opłacanie miesięcznej subskrypcji. Mamy do wyboru dwa rodzaje abonamentów – wersję podstawową lub opcję „z linkiem”.
Oba plany subskrypcyjne umożliwiają sprzedawcom internetowym:
- dostęp do wszystkich 3 kanałów sprzedaży
- sprzedaż nieograniczonej ilości produktów oraz
- dostęp do panelu reklamowego czy innych narzędzi platformy
Koszt planu podstawowego to 39,95 € netto miesięcznie. Opcja „z linkiem” to 49,90 € netto miesięcznie i daje sprzedawcom możliwość umieszczenia linku do własnego sklepu internetowego.
Planując sprzedaż należy pamiętać, że Kaufland podobniej jak Amazon udostępnia opcję „Buy Box” co oznacza potencjalne konkurowanie z innymi sprzedawcami na tej samej karcie produktowej. Zasady przyznawania pola szybkiego zakupu są podobne – zawsze zwycięża najkorzystniejsza oferta dla klienta.
Poza tym koniecznie należy zadbać o kompletność i poprawność niezbędnych do sprzedaży dokumentów prawnych. Do popularnych problemów należy również tworzenie rodzin produktowych, ponieważ jest to element wykonywany przez algorytm – po stronie sprzedawcy pozostaje właściwe przygotowanie treści listingów, aby system właściwie je połączył.
Kaufland to jedna z najprężniej rozwijających się platform sprzedażowych w Niemczech – „rozwijających się” stanowi słowo klucz 🙂. Sprzedawcy, którzy obawiają się wyzwań jakie stawiają przed nimi inne platformy takiej jak Amazon czy eBay często wybierają te, które uważają za łatwiejsze. W gruncie rzeczy łatwiejsze tylko z pozoru – każdy marketplace rządzi się swoimi zasadami i stawia szereg wyzwań sprzedawcom. Kaufland to platforma skupiona na rynku niemieckim, która jest w fazie intensywnego rozwoju. Wciąż jednak potencjał sprzedażowy tej witryny nie może się równać z potencjałem Amazon.
Sprawdź jak pracujemy
3 grudnia 2024 roku zacznie obowiązywać nowe Rozporządzenie w sprawie Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów (GPSR), które zastąpi Dyrektywę dotyczącą Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów oraz unijną dyrektywę dotyczącą niebezpiecznych produktów przypominających artykuły spożywcze. Jak się przygotować na nadchodzące zmiany i zapewnić zgodność produktów? Wejdź i sprawdź!
Od początku 2023 roku w Austrii, obowiązują nowe przepisy dotyczące rejestracji odpadów, które wprowadzają szereg obowiązków związanych z opakowaniami handlowymi. […]