Home » Kaufland

Poprowadzimy Twoją sprzedaż na Kaufland

Prowadzisz sprzedaż do Niemiec lub planujesz zacząć? Szukasz wartościowych platform marketplace dla Twojego biznesu? Koniecznie sprawdź możliwości Kaufland marketplace!

image4
Jesteśmy oficjalnym partnerem Kaufland Marketplace

Sprzedaż na Kaufland to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Kaufland to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

Jak możemy Ci pomóc w rozwoju sprzedaży?

1
Pomożemy Ci założyć konto sprzedawcy
2
Skonfigurujemy wszelkie ustawienia wymagane, aby rozpocząć sprzedaż
3
Przygotujemy dla Ciebie niezbędne do sprzedaży teksty prawne
4
Zadbamy o najwyższy standard Twojej oferty
5
Skonfigurujemy reklamy, które zapewnią widoczność Twoich produktów
6
Zapewnimy Ci kompletną usługę wsparcia, która przyspieszy Twoją sprzedaż na Kaufland!
Strona główna marketplace

Dlaczego warto uruchomić sprzedaż w serwisie Kaufland?

Kaufland należy do najszybciej rozwijających się platform typu marketplace w Niemczech oraz jedna z większych platform tego typu w Europie. Serwis Kaufland to ponad 10 000 sprzedawców oferujących ponad 45 mln artykułów w ponad 5 000 kategorii. Od 2023 roku sklep dostępny jest także w Czechach oraz na Słowacji, co jest początkowym krokiem w dążeniu do rozwoju platformy typu global marketplace. Platforma co miesiąc przyciąga ponad 32 miliony odwiedzających i właśnie dlatego warto tutaj zacząć sprzedaż!
Rozwój sprzedaży na Kaufland

Dlaczego warto uruchomić sprzedaż w serwisie Kaufland?

Kaufland należy do najszybciej rozwijających się platform typu marketplace w Niemczech oraz jedna z większych platform tego typu w Europie. Serwis Kaufland to ponad 10 000 sprzedawców oferujących ponad 45 mln artykułów w ponad 5 000 kategorii. Od 2023 roku sklep dostępny jest także w Czechach oraz na Słowacji, co jest początkowym krokiem w dążeniu do rozwoju platformy typu global marketplace. Platforma co miesiąc przyciąga ponad 32 miliony odwiedzających i właśnie dlatego warto tutaj zacząć sprzedaż!

Przekonaj się czy klienci Kaufland wybiorą Twój produkt!

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Chcemy zapewnić ci taką obsługę jakiej sami byśmy oczekiwali

Ty jesteś ekspertem w swojej niszy, a my pomożemy Ci to wykorzystać na Amazon!

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Ile to kosztuje?

Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:

  1. Ilości produktów do obsługi
  2. Różnorodności katalogu produktowego
  3. Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
  4. Ilości obsługiwanych rynków

Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.

Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%

Dlaczego rozliczamy się od obrotu?

Wyższy obrót oznacza większy nakład pracy przy obsłudze konta, wynikający m.in. z konieczności obsługi większej liczby zamówień oraz odpowiadania na większą liczbę zapytań od klientów. Taki model współpracy daje Ci również 100% pewności, że dołożymy wszelkich starań, aby osiągnąć możliwie najwyższe wyniki.

Q&A

Platforma Kaufland jest bardzo przyjazna dla nowych sprzedawców i zarówno proces rejestracji, jak i późniejszego onboardingu jest bardzo intuicyjny.

Proces rejestracji

Aby rozpocząć sprzedaż na kaufland.de potrzebujemy:

  • aktywnej działalności gospodarczej z NIPem EU
  • rejestracji w systemie VAT OSS lub posiadanie VAT DE
  • potwierdzenia uczestnictwa w LUCID

Dodatkowo przedsiębiorcy prowadzący indywidualne działalności gospodarcze będą musieli przejść przez proces weryfikacji z pracownikiem Kaufland podczas wideo rozmowy. Spotkanie odbywa się w języku angielskim lub niemieckim, podczas którego weryfikowane są dane wprowadzone na etapie rejestracji konta.

Dokumenty niezbędne w przypadku danej formy prawnej (wymagania minimalne)

Kaufland to bardzo dynamicznie rozwijająca się platforma sprzedażowa, którą w każdym miesiącu odwiedza ponad 30 milionów osób. Od 2023 roku kaufland marketplace obecny jest także w Czechach oraz na Słowacji. Jest to pierwszy krok serwisu do stania się platformą typu global marketplace. Właśnie dlatego Kaufland już teraz można zaliczyć do jednych z największych platform marketplace w Europie i właśnie dlatego warto rozpocząć tutaj sprzedaż.

Do najpopularniejszych kategorii podobniej jak na innych marketplace’ach można zaliczyć Home & Garden oraz Elektronikę. Klienci chętnie kupują tutaj także produkty pierwszej potrzeby, w które zaopatrują się w stacjonarnych marketach Kaufland.

Global marketplace

Do prowadzenia sprzedaży za pośrednictwem platformy konieczne jest opłacanie miesięcznej subskrypcji. Mamy do wyboru dwa rodzaje abonamentów – wersję podstawową lub opcję „z linkiem”.

Oba plany subskrypcyjne umożliwiają sprzedawcom internetowym:

    • dostęp do wszystkich 3 kanałów sprzedaży
    • sprzedaż nieograniczonej ilości produktów oraz
    • dostęp do panelu reklamowego czy innych narzędzi platformy

Koszt planu podstawowego to 39,95 € netto miesięcznie. Opcja „z linkiem” to 49,90 € netto miesięcznie i daje sprzedawcom możliwość umieszczenia linku do własnego sklepu internetowego.

Dostępne plany subskrypcyjne

Planując sprzedaż należy pamiętać, że Kaufland podobniej jak Amazon udostępnia opcję „Buy Box” co oznacza potencjalne konkurowanie z innymi sprzedawcami na tej samej karcie produktowej. Zasady przyznawania pola szybkiego zakupu są podobne – zawsze zwycięża najkorzystniejsza oferta dla klienta.

Poza tym koniecznie należy zadbać o kompletność i poprawność niezbędnych do sprzedaży dokumentów prawnych. Do popularnych problemów należy również tworzenie rodzin produktowych, ponieważ jest to element wykonywany przez algorytm – po stronie sprzedawcy pozostaje właściwe przygotowanie treści listingów, aby system właściwie je połączył.

Kaufland to jedna z najprężniej rozwijających się platform sprzedażowych w Niemczech – „rozwijających się” stanowi słowo klucz 🙂. Sprzedawcy, którzy obawiają się wyzwań jakie stawiają przed nimi inne platformy takiej jak Amazon czy eBay często wybierają te, które uważają za łatwiejsze. W gruncie rzeczy łatwiejsze tylko z pozoru – każdy marketplace rządzi się swoimi zasadami i stawia szereg wyzwań sprzedawcom. Kaufland to platforma skupiona na rynku niemieckim, która jest w fazie intensywnego rozwoju. Wciąż jednak potencjał sprzedażowy tej witryny nie może się równać z potencjałem Amazon.

Porównanie platform internetowych w kategorii Meble i AGD w Niemczech: https://ecommercedb.com/store/kaufland.de

Poznaj sekrety marketplace

Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.

3 grudnia 2024 roku zacznie obowiązywać nowe Rozporządzenie w sprawie Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów (GPSR), które zastąpi Dyrektywę dotyczącą Ogólnego Bezpieczeństwa Produktów oraz unijną dyrektywę dotyczącą niebezpiecznych produktów przypominających artykuły spożywcze. Jak się przygotować na nadchodzące zmiany i zapewnić zgodność produktów? Wejdź i sprawdź!

Od początku 2023 roku w Austrii, obowiązują nowe przepisy dotyczące rejestracji odpadów, które wprowadzają szereg obowiązków związanych z opakowaniami handlowymi. […]

Case study

Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu

case studies - BHP

Używamy plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Głównie w celach funkcjonalnych oraz w celu, by nasze usługi były dostarczane na jak najwyższym poziomie. Prosimy o określenie warunków przechowywania lub dostępu do nich niżej.