A+ Content
Jeżeli chcesz zapewnić sobie jak najwięcej sprzedaży na Amazon, to potrzebujesz do tego rozbudowanej karty produktowej. Zastąp zwykły opis tekstowy atrakcyjną kartą A+ i wyróżnij swój produkt z tłumu konkurencji – zamów usługę Amazon A+ Content.
![Obsługa konta Amazon 360](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2022/11/Frame-1024x541.png)
![Obsługa konta Amazon 360](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2022/11/Frame-1024x541.png)
Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
![](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2022/11/arrow1.png)
![Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2022/11/Frame2-768x595.png)
W jaki sposób przygotujemy dla Ciebie kartę A+?
Następnie przeprowadzimy analizę Twojego listingu, sposobu prezentowanych tam treści i stosowanych komunikatów, co pozwoli nam zapoznać się z produktem z perspektywy klienta
Dlaczego warto nam zlecić pracę nad kartą A+?
Dlaczego warto nam zlecić przygotowanie karty A+?
Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon
Jak współpracujemy
![Proces wdrożenia sprzedaży](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2022/11/Group-19.png)
1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy
![Optymalizacja oferty marketplace](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2022/11/Group-20.png)
2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content
![Skalowanie sprzedaży](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2022/11/Group-63.png)
3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Zaufali nam
![medskina-logo](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2023/11/medskina-logo-150x150.png)
![Pol-Poż logo](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2023/11/pol-poz-logo-150x150.png)
![woodscarf logo](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2024/03/woodscarf-logo-150x150.jpg)
![coccodrillo logo](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2024/03/coccodrillo-logo-150x150.jpg)
![ogivo logo](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2024/03/ogivo-logo-150x150.jpg)
![pillows24 logo](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2024/08/pillows24-logo-150x150.png)
![cashwall logo](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2024/08/cashwall-logo-150x150.png)
![](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2023/10/icon-star.png)
Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Ile to kosztuje?
Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:
- Ilości produktów do obsługi
- Różnorodności katalogu produktowego
- Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
- Ilości obsługiwanych rynków
Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.
Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%
Dlaczego rozliczamy się od obrotu?
Q&A
Dokładną cenę realizacji określimy wspólnie z Tobą, ponieważ ma na nią wpływ kilka elementów oraz możesz skorzystać z różnych opcji. Cena jest zależna przede wszystkim od:
- typu karty A+ – standard lub Premium
- ilości oraz typ modułów
Koszt przygotowania standardowej karty A+ z 7 modułami oraz badaniem rynku zaczyna się od 1200zł.
Karta A+ Premium przede wszystkim dostępna jest wyłącznie po spełnieniu określonych wymagań Amazon, które odnoszą się przede wszystkim do ilości zaakceptowanych projektów karty A+ Standard.
Karta A+ Premium wyróżnia się przede wszystkim:
- większym formatem
- dynamicznymi elementami – karuzele, wideo
- dostosowaniem pod mobile
Zdecydowanie tak – zarówno teksty wykorzystywane w karcie A+, jak i alt tekst (tekst za zdjęciami) mają duży wpływ na pozycjonowanie ofert w wynikach wyszukiwania Amazon. Dlatego warto stosować w tym miejscu SEO.
Poznaj sekrety marketplace
Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.
Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.
Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.
Właściwie skonfigurowane ustawienia konta, czy procesy obsługi sprzedaży, to podstawa.
![Amazon Ads](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2022/11/Group-3.png)
Case study
Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu
![case studies - BHP](https://marketrace.pl/wp-content/uploads/2024/09/case-study-bhp-main-768x512.jpg)