Home » Amazon a+ Content

A+ Content

Jeżeli chcesz zapewnić sobie jak najwięcej sprzedaży na Amazon, to potrzebujesz do tego rozbudowanej karty produktowej. Zastąp zwykły opis tekstowy atrakcyjną kartą A+ i wyróżnij swój produkt z tłumu konkurencji – zamów usługę Amazon A+ Content.

Obsługa konta Amazon 360
Obsługa konta Amazon 360

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Sprzedaż na Amazon to wyścig!

Pomożemy Ci dobrze wystartować,
a następnie utrzymać czołową pozycję!

Obsługa kampanii reklamowych Amazon Ads

W jaki sposób przygotujemy dla Ciebie kartę A+?

1
Porozmawiamy na temat Twojej oferty, aby dobrze zrozumieć Twój produkt, jego funkcjonalność oraz wyróżniki
2

Następnie przeprowadzimy analizę Twojego listingu, sposobu prezentowanych tam treści i stosowanych komunikatów, co pozwoli nam zapoznać się z produktem z perspektywy klienta

3
Przeanalizujemy działania Twojej bezpośredniej konkurencji, aby poznać stosowane strategie marketingowe w Twojej niszy
4
Zaproponujemy układ graficzno-tekstowy w karcie A+, który w najkorzystniejszy sposób zaprezentuje Twój produkt
5
We współpracy z grafikiem wyspecjalizowanym w środowisku Amazon przygotujemy projekt wyróżniającej się karty A+
6
Otrzymasz projekt oraz 3 rundy poprawkowe, podczas których możesz zgłosić ewentualne uwagi do projektu
7
Wraz z projektem karty A+ otrzymasz zbiór słów kluczowych, będący efektem przeprowadzonego przez nas keyword research’u w ramach Twojej niszy. Ta lista słów kluczowych posłuży jako alt tekst do umieszczenia za grafikami w karcie A+ co przyczni się do poprawy pozycjonowania Twojej oferty

Dlaczego warto nam zlecić pracę nad kartą A+?

Wyróżniająca się prezentacja produktu to klucz do sukcesu w sprzedaży nie tylko na Amazon, ale w internecie w ogóle. Amazon A+ Content to zaawansowana forma prezentacji produktu, z której nie mogą korzystać wszyscy sprzedawcy, a jedynie uczestnicy programu Brand Registry. Warto wykorzystać tę przewagę i dopracować moduły karty do perfekcji zarówno pod kątem graficznym, jak i pod kątem komunikacji marketingowej oraz SEO.
rejestracja konta i rejestracja marki na Amazon

Dlaczego warto nam zlecić przygotowanie karty A+?

Wyróżniająca się prezentacja produktu to klucz do sukcesu w sprzedaży nie tylko na Amazon, ale w internecie w ogóle. Amazon A+ Content to zaawansowana forma prezentacji produktu, z której nie mogą korzystać wszyscy sprzedawcy, a jedynie uczestnicy programu Brand Registry. Warto wykorzystać tę przewagę i dopracować moduły karty do perfekcji zarówno pod kątem graficznym, jak i pod kątem komunikacji marketingowej oraz SEO.

Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon

Zamów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twojej sytuacji. Kliknij przycisk i umów niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą!

Jak współpracujemy

Proces wdrożenia sprzedaży
1.
Wdrożenie
Optymalizacja oferty marketplace
2.
Optymalizacja oferty
Skalowanie sprzedaży
3.
Skalowanie sprzedaży

Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!

Nie trać czasu na błędy – przekonaj się jak możemy Ci pomóc

Zaufali nam

Paweł wyprowadził nasz biznes na Amazon na poziom rentowności, czego nie udało się wcześniej osiągnąć innej agencji. W 9 miesięcy nasz obrót wzrósł 6 krotnie i idziemy po więcej! Cenimy sobie zaangażowanie zespołu MarketRace, ciągłe dążenie do rozwoju naszego projektu oraz łatwy, bieżący kontakt. Wiemy, że nasz biznes na Amazon jest w dobrych rękach!

Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ

Wyświetl PDF
logotyp Pol-poż

Ile to kosztuje?

Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:

  1. Ilości produktów do obsługi
  2. Różnorodności katalogu produktowego
  3. Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
  4. Ilości obsługiwanych rynków

Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.

Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%

Dlaczego rozliczamy się od obrotu?

Wyższy obrót oznacza większy nakład pracy przy obsłudze konta, wynikający m.in. z konieczności obsługi większej liczby zamówień oraz odpowiadania na większą liczbę zapytań od klientów. Taki model współpracy daje Ci również 100% pewności, że dołożymy wszelkich starań, aby osiągnąć możliwie najwyższe wyniki.

Q&A

Dokładną cenę realizacji określimy wspólnie z Tobą, ponieważ ma na nią wpływ kilka elementów oraz możesz skorzystać z różnych opcji. Cena jest zależna przede wszystkim od:

  • typu karty A+ – standard lub Premium
  • ilości oraz typ modułów

Koszt przygotowania standardowej karty A+ z 7 modułami oraz badaniem rynku zaczyna się od 1200zł.

Karta A+ Premium przede wszystkim dostępna jest wyłącznie po spełnieniu określonych wymagań Amazon, które odnoszą się przede wszystkim do ilości zaakceptowanych projektów karty A+ Standard.

Karta A+ Premium wyróżnia się przede wszystkim:

  • większym formatem
  • dynamicznymi elementami – karuzele, wideo
  • dostosowaniem pod mobile

Zdecydowanie tak – zarówno teksty wykorzystywane w karcie A+, jak i alt tekst (tekst za zdjęciami) mają duży wpływ na pozycjonowanie ofert w wynikach wyszukiwania Amazon. Dlatego warto stosować w tym miejscu SEO.

Poznaj sekrety marketplace

Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.

Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.

Amazon Prime Day to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie e-commerce, które w 2024 roku odbędzie się w dniach 16-17 lipca. W tym artykule przedstawimy, czym jest Prime Day, dlaczego jest ważny dla sprzedawców na Amazon oraz jak przygotować się do tego wydarzenia, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz korzyści jakie może przynieść Twojej firmie.

Właściwie skonfigurowane ustawienia konta, czy procesy obsługi sprzedaży, to podstawa.

Z doświadczenia własnego oraz naszych klientów doskonale wiemy jak kosztowne mogą być niektóre błędy na tej platformie. Nie ucz się na własnych błędach – skorzystaj z naszej wiedzy. Zaufaj specjalistom i już teraz wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Amazon Ads

Case study

Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu

case studies - BHP

Używamy plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki cookies. Głównie w celach funkcjonalnych oraz w celu, by nasze usługi były dostarczane na jak najwyższym poziomie. Prosimy o określenie warunków przechowywania lub dostępu do nich niżej.