Case Study

Klient z branży
Meblowej

Klient prowadził sprzedaż na Amazon samodzielnie, zgłosił się do nas po wsparcie w prowadzeniu działań reklamowych. Dotychczasowe działania opierały się o 1 kampanię reklamową, która została automatycznie stworzona na podstawie rekomendacji Amazon.

Zredukowany koszt klinięcia (CPC) o ponad 60%

6 krotny wzrost efektywności reklam: ROAS 1,18 -> 5,88

Obecność wśród bestsellerowych TOP 10 ofert w kategorii

Efekty naszej pracy

1

Analiza wstępna projektu

  1. Audyt ofert pod kątem potencjału sprzedaży
  2. Audyt panelu reklamowego i archiwizacja dotychczasowych danych sprzedażowych, efektywności oraz search terms
  3. Analiza kategorii produktowej i konkurencji
2

Zaplanowanie strategii rozwoju

  1. Przygotowanie zaleceń dotyczących zmian na kartach produktowych
  2. Wdrożenie nowej komunikacji graficznej
  3. Konfiguracja panelu reklamowego i wdrożenie kampanii indywidualnych dla każdego SKU z naciskiem na najważniejsze cele reklamowe w kategorii klienta
3

Rozwój sprzedaży

  1. systematyczna optymalizacja reklam i budowa naturalnej widoczności ofert na najważniejsze frazy w kategorii
  2. wypracowanie pozycji wśród TOP 10 ofert w kategorii
4

Co dalej?

  1. Budowa wizerunku brandu na Amazon poprzez rozszerzone formy komunikacji
  2. Wdrożenie kolejnych rynków sprzedaży w obrębie Unii Europejskiej

Efekty naszej pracy

6 krotny wzrost efektywności reklam: ROAS 1,18 -> 5,88
zredukowany koszt klinięcia (CPC) o ponad 60%
obecność wśród bestsellerowych TOP 10 ofert w kategorii