Case Study
Klient z branży
Meblowej
Klient prowadził sprzedaż na Amazon samodzielnie, zgłosił się do nas po wsparcie w prowadzeniu działań reklamowych. Dotychczasowe działania opierały się o 1 kampanię reklamową, która została automatycznie stworzona na podstawie rekomendacji Amazon.
Zredukowany koszt klinięcia (CPC) o ponad 60%
6 krotny wzrost efektywności reklam: ROAS 1,18 -> 5,88
Obecność wśród bestsellerowych TOP 10 ofert w kategorii
Efekty naszej pracy
1
Analiza wstępna projektu
- Audyt ofert pod kątem potencjału sprzedaży
- Audyt panelu reklamowego i archiwizacja dotychczasowych danych sprzedażowych, efektywności oraz search terms
- Analiza kategorii produktowej i konkurencji
2
Zaplanowanie strategii rozwoju
- Przygotowanie zaleceń dotyczących zmian na kartach produktowych
- Wdrożenie nowej komunikacji graficznej
- Konfiguracja panelu reklamowego i wdrożenie kampanii indywidualnych dla każdego SKU z naciskiem na najważniejsze cele reklamowe w kategorii klienta
3
Rozwój sprzedaży
- systematyczna optymalizacja reklam i budowa naturalnej widoczności ofert na najważniejsze frazy w kategorii
- wypracowanie pozycji wśród TOP 10 ofert w kategorii
4
Co dalej?
- Budowa wizerunku brandu na Amazon poprzez rozszerzone formy komunikacji
- Wdrożenie kolejnych rynków sprzedaży w obrębie Unii Europejskiej
Efekty naszej pracy
6 krotny wzrost efektywności reklam: ROAS 1,18 -> 5,88
zredukowany koszt klinięcia (CPC) o ponad 60%
obecność wśród bestsellerowych TOP 10 ofert w kategorii