Case Study

Klient z branży
Wyposażenia Wnętrz

Klient we wcześniej nawiązanej współpracy z inną agencją nie otrzymał wystarczającej opieki niezbędnej do rozwoju sprzedaży. Mimo osiąganych wyników, sprzedaż pozostawała nierentowna. Rentowność biznesu zabijały koszty Amazon, w tym opłaty FBA. Przed podjęciem współpracy z nami, klient starał się samodzielnie prowadzić sprzedaż, jednak po pół roku spadków sprzedaży, rozpoczęliśmy współpracę w modelu 360.

Zbudowanie wizerunku marki na Amazon i zaistnienie w świadomości klientów

Ograniczenie kosztów sprzedaży i osiągnięcie rentowności projektu

Pozyskanie Prime i 100% wzrost sprzedaży

Efekty naszej pracy

1

Analiza wstępna projektu

  1. Audyt konta oraz namierzenie elementów wymagających korekty
  2. Analiza istniejących ofert
  3. Weryfikacja kategorii oraz konkurencji
2

Zaplanowanie strategii rozwoju

  1. Rejestracja klienta w programie Seller Fulfilled Prime – brak rentowności projektu klienta wynikał ze zbyt wysokich opłat FBA, zatem konieczne było przejście na model sprzedaży FBM. Pozyskanie odznaczenia Prime jest niezbędne do generowania wysokich wartości sprzedaży.
  2. Przebudowa katalogu produktowego – połączenie obszernego portfolio w rodziny produktowe w celu zapewnienia sprzedaży na produktach słabiej wypozycjonowanych.
  3. Optymalizacja SEO ofert – całkowita przebudowa treści na ofertach słabo wypozycjonowanych oraz uzupełnienie generic keywords na silniejszych ofertach
3

Rozwój sprzedaży

  1. Konfiguracja panelu reklamowego od zera – klient z poprzednią agencją całą sprzedaż opierał o 1 kampanię reklamową. Takie podejście sprawiło, że większość produktów nie miała zapewnionej odpowiedniej widoczności. Wdrożyliśmy dedykowane kampanie reklamowe indywidualne dla stworzonych rodzin produktowych oraz ofert bestsellerowych.
  2. Budowa bestsellerowych ofert w każdej rodzinie produktowej i ich pozycjonowanie na najważniejsze frazy wyszukiwania.
  3. Pozyskanie Prime w ramach programu Seller Fulfilled Prime.
4

Ekspansja na nowe rynki

  1. Korekty katalogu i ofert na kolejnych rynkach. Wdrożone przez poprzednią agencję połączenie pomiędzy rynkami doprowadziło do automatycznego tworzenia się ofert, które zawierały masę błędów na poziomie SEO, Copy oraz fantomowych połączeń pomiędzy produktami.
  2. Konfiguracja paneli reklamowych na nowych rynkach sprzedaży
  3. Rejestracja w programie Seller Fulfilled Prime na kolejnych rynkach
5

Co dalej?

  1. Pozyskanie Prime na wszystkich rynkach UE
  2. Budowa pozycji lidera w kategorii, rozbudowa portfolio i wdrożenie produktów personalizowanych

Efekty naszej pracy

Ograniczenie kosztów sprzedaży i osiągnięcie rentowności projektu

Zbudowanie wizerunku marki na Amazon i zaistnienie w świadomości klientów

Pozyskanie Prime i 100% wzrost sprzedaży