Case Study
Klient z branży
Artykuły dla zwierząt
Klient rozpoczął współpracę z inną agencją, która zaoferowała niską stawkę za obsługę konta. Po krótkim czasie, na etapie wdrażania oferty i przed startem sprzedaży, projekt klienta został dosłownie porzucony. Klient zgłosił się do nas na obsługę 3 marketplace’ów, z częściowo aktywną ofertą. Rozpoczęliśmy współpracę w ramach obsługi 360.
Zapewnienie stabilnej sprzedaży
obecność oferty klienta na wszystkich rynkach Amazon EU
budowa pozycji i wizerunku marki w bardzo konkurencyjnej kategorii na Amazon
Efekty naszej pracy
1
Analiza wstępna projektu
- Audyt konta klienta
- Analiza istniejącej oferty
- Weryfikacja kategorii oraz konkurencji
2
Zaplanowanie strategii rozwoju
- Decyzja o skupieniu się na Amazon i odsunięciu w czasie wdrażania oferty na innych platformach, z uwagi na konieczne inwestycje w budowaniu pozycji sprzedażowej (decyzja o starcie sprzedaży na Amazon, bez jednoczesnego wdrażania oferty na innych platformach z uwagi na konieczne inwestycje w budowaniu pozycji sprzedażowej)
- Przygotowanie komunikacji graficznej – infografiki, karty A+, brand story oraz sklep marki
- Optymalizacja istniejących ofert pod kątem SEO
- Konfiguracja panelu reklamowego
- Pozyskanie pierwszych opinii produktowych z wykorzystaniem programu VINE
- Rejestracja w programie Seller Fulfilled Prime w celu pozyskania odznaki Prime dla ofert FBM realizowanych z polskich magazynów klienta
3
Rozwój sprzedaży na istniejących ofertach i rynkach
- Wdrożenie kilku rynków sprzedaży
- Konfiguracja reklam banerowych Sponsored Brands w celu budowy wizerunku marki na platformie
- zaplanowanie wdrożenia FBA z zastosowaniem rozwiązań minimalizujących koszty logistyczne przy sprzedaży na całą Europę
4
Co dalej?
- Wdrożenie FBA i rejestracja w programie Call-off Stock w celu prowadzenia sprzedaży na całą Europę z zachowaniem lokalnych opłat FBA
- Wdrożenie kolejnych platform sprzedażowych, w tym Kaufland, eBay oraz Etsy
Efekty naszej pracy
obecność oferty klienta na wszystkich rynkach Amazon EU
budowa pozycji i wizerunku marki w bardzo konkurencyjnej kategorii na Amazon
Zapewnienie stabilnej sprzedaży