Case Study

Klient z branży
Artykuły dla zwierząt

Klient rozpoczął współpracę z inną agencją, która zaoferowała niską stawkę za obsługę konta. Po krótkim czasie, na etapie wdrażania oferty i przed startem sprzedaży, projekt klienta został dosłownie porzucony. Klient zgłosił się do nas na obsługę 3 marketplace’ów, z częściowo aktywną ofertą. Rozpoczęliśmy współpracę w ramach obsługi 360.

Zapewnienie stabilnej sprzedaży

obecność oferty klienta na wszystkich rynkach Amazon EU
budowa pozycji i wizerunku marki w bardzo konkurencyjnej kategorii na Amazon

Efekty naszej pracy

1

Analiza wstępna projektu

  1. Audyt konta klienta
  2. Analiza istniejącej oferty
  3. Weryfikacja kategorii oraz konkurencji
2

Zaplanowanie strategii rozwoju

  1. Decyzja o skupieniu się na Amazon i odsunięciu w czasie wdrażania oferty na innych platformach, z uwagi na konieczne inwestycje w budowaniu pozycji sprzedażowej (decyzja o starcie sprzedaży na Amazon, bez jednoczesnego wdrażania oferty na innych platformach z uwagi na konieczne inwestycje w budowaniu pozycji sprzedażowej)
  2. Przygotowanie komunikacji graficznej – infografiki, karty A+, brand story oraz sklep marki
  3. Optymalizacja istniejących ofert pod kątem SEO
  4. Konfiguracja panelu reklamowego
  5. Pozyskanie pierwszych opinii produktowych z wykorzystaniem programu VINE
  6. Rejestracja w programie Seller Fulfilled Prime w celu pozyskania odznaki Prime dla ofert FBM realizowanych z polskich magazynów klienta
3

Rozwój sprzedaży na istniejących ofertach i rynkach

  1. Wdrożenie kilku rynków sprzedaży
  2. Konfiguracja reklam banerowych Sponsored Brands w celu budowy wizerunku marki na platformie
  3. zaplanowanie wdrożenia FBA z zastosowaniem rozwiązań minimalizujących koszty logistyczne przy sprzedaży na całą Europę
4

Co dalej?

  1. Wdrożenie FBA i rejestracja w programie Call-off Stock w celu prowadzenia sprzedaży na całą Europę z zachowaniem lokalnych opłat FBA
  2. Wdrożenie kolejnych platform sprzedażowych, w tym Kaufland, eBay oraz Etsy

Efekty naszej pracy

obecność oferty klienta na wszystkich rynkach Amazon EU
budowa pozycji i wizerunku marki w bardzo konkurencyjnej kategorii na Amazon
TRZEBA DODAĆ EFEKT (NIE DOKOŃCZONE)