Case Study
Klient z branży
Przemysł i nauka
Klient rozpoczął sprzedaż na Amazon z inną agencją, w której nie otrzymywał potrzebnego do osiągnięcia sukcesu wsparcia. Brak indywidualnego podejścia i niewykorzystany potencjał projektu skutkował niskim obrotem na poziomie kilku tysięcy euro. Sprzedaż była nieregularna i nieopłacalna z uwagi na źle wyliczone ceny sprzedaży. Klient zakończył współpracę z agencją po roku i podjął współpracę z nami w ramach obsługi 360.
zapewnienie stałych wzrostów sprzedaży poprzez wdrażanie nowych rynków i ofert
10-krotny wzrost sprzedaży w ciągu
1 roku współpracy
zbudowana rentowność projektu
Efekty naszej pracy
1
Analiza wstępna projektu
- Audyt konta oraz namierzanie elementów wymagających korekty
- Analiza istniejących ofert
- Weryfikacja kategorii oraz konkurencji
2
Zaplanowanie strategii rozwoju
- Przygotowanie kalkulatora rentowności sprzedaży w celu poprawnego wyliczenia cen sprzedaży i oczekiwanej marży
- Korekty w katalogu produktowym – eliminacja błędów blokujących wyświetlanie produktów oraz ustrukturyzowanie oferty poprzez stworzone rodziny produktowe
- Optymalizacja ofert pod kątem SEO – korekty tytułów, dodanie generic keywords oraz alt tekst w kartach A+
- Rozbudowa contentu – dodanie kart A+ zawierających tabele porównawcze w celu zwiększenia sprzedaży innych produktów z portfolio
3
Rozwój sprzedaży na istniejących ofertach i rynkach
- Kompletna przebudowa panelu reklamowego – stworzenie pełnego portfolio reklamowego o różnym stopniu dopasowania dla wszystkich grup produktowych. Efekt? Brak skokowych zmian wskaźników z miesiąca na miesiąc, gdzie w jednym miesiącu ROAS wynosił 3.0, a w kolejnym już 1,5. Dzięki naszym zmianom ROAS stopniowo wzrastał osiągając średni wynik 4.0
- Wypracowanie pozycji bestsellerów w swoich podkategoriach poprzez zwiększanie naturalnej widoczności na kluczowe frazy
- Budowa wizerunku marki na Amazon poprzez spójną komunikację na kartach produktowych, sklepie marki oraz reklamach
4
Ekspansja na nowe rynki
- Wdrożenie programu Call-off Stock oraz rejestracja do VAT w kolejnych krajach
- Wyjście ze sprzedażą poza Unię Europejską z wykorzystaniem logistyki Amazon FBA
5
Co dalej?
- Budowa silniejszej pozycji na nowych rynkach Amazon i wypracowywanie bestsellerowych ofert
- Ekspansja na kolejne marketplace w Europie
- Rozbudowa portfolio produktowego
Efekty naszej pracy
10-krotny wzrost sprzedaży w ciągu
1 roku współpracy
zapewnienie stałych wzrostów sprzedaży poprzez wdrażanie nowych rynków i ofert
zbudowana rentowność projektu