Jak sprzedawać na Amazon? Ta jedna z największych platform e-commerce na świecie oferuje ogrom możliwości, co znacząco wyróżnia ją na tle innych serwisów sprzedażowych, takich jak eBay czy Etsy. W tym artykule znajdziesz treści dla kompletnych „świeżaków” w świecie Amazon wyjaśniające rejestrację konta oraz jego konfigurację, które wzbogacimy bardziej zaawansowanymi strategiami, dzięki którym wrzucisz wyższy bieg sprzedaży na Amazon. Artykuł dedykujemy także sprzedawcom, którzy nie osiągają zadawalających wyników na swoich kontach – zweryfikuj czy Ty lub zespół zarządzający Twoim kontem stosuje zebrane przez nas zasady sprzedaży?
Co znajdziesz w tym artykule?
- Dlaczego warto sprzedawać na Amazon?
- Rejestracja konta – krok po kroku
- Koszty sprzedaży na Amazon
- Konfiguracja konta
- Modele sprzedaży – który wybrać?
- Brand Registry – dlaczego warto rejestrować markę?
- Listing, który zapewni Ci sukces
- Panel reklamowy – jak nim zarządzać
- Narzędzia i programy, które pomogą Ci sprzedawać na Amazon
- Podsumowanie
- Kiedy i dlaczego warto rozważyć współpracę z agencją
- Współpraca z MarketRace – dlaczego warto?
Dlaczego warto sprzedawać na platformie Amazon?
W erze globalnego e-commerce, polskie firmy zdobywają coraz większy udział na potężnych platformach marketplace. Jednym z kluczowych graczy w tej grze jest Amazon, światowy gigant handlu internetowego. Dla przedsiębiorców z Polski, którzy chcą rozwijać swoją działalność na arenie międzynarodowej, sprzedaż na Amazon to nie tylko szansa na poszerzenie zasięgu, ale również wyjątkowa możliwość konkurowania z największymi firmami branżowymi. Sprzedaż na Amazon to wyścig! Dlaczego? W serwisie Amazon obecnych jest około 2 mln sprzedawców z ofertą około 600 mln produktów, którzy dzień w dzień walczą o uwagę około 300 mln klientów. Te liczby pozwalają wyobrazić sobie ogrom platformy. Dla porównania nasze rodzime Allegro dociera do około 20 mln klientów, a liczba sprzedawców wynosi około 135 tysięcy. To wciąż bardzo duże liczby, w końcu to największy gracz e-commerce w Polsce, jednak Amazon w odróżnieniu od Allegro jest platformą globalną, dzięki której dotrzemy do klientów na całym świecie. Tak duże liczby przyciągają sprzedawców z każdego zakątka świata, co oznacza dużą konkurencję, która potrafi także grać nieczysto stosując różnego rodzaju manipulacje lub zakazane praktyki. Dlatego właśnie postrzegamy sprzedaż na Amazon jako wyścig. To wyścig, w którym nie ma „mety” bo możliwości wzrostu i dostępne narzędzia rozwijają się z roku na rok. Osiąganie najwyższych pozycji w tym wyścigu wymaga od sprzedawców ciągłej pracy nad ofertą oraz dostosowywania swoich strategii do zmieniającego się środowiska. Wbrew dość powszechnej opinii sprzedaż na Amazon nie jest dochodem pasywnym i raz przyjęta strategia nie wystarczy na cały wyścig, ponieważ ten kto postanowi zadowolić się obecnym stanem, z czasem zacznie się cofać. Dobra, ale żeby nie było tylko tak dołująco z perspektywą masy wyzwań, spójrzmy też, dlaczego warto brać udział w tym wyścigu. Oto statystyki miesięcznych przychodów, jakie generują sprzedawcy zewnętrzni na Amazon:- 25% sprzedawców generuje obroty w przedziale 4 000 – 100 000 złotych
- 45% sprzedawców: 100 000 – 1 000 000 złotych
- 17% sprzedawców sprzedaje poniżej 2 000 złotych
Dodatkowo warto wspomnieć, że niemal 3/4 sprzedawców generuje marże na poziomie wyższym niż 10%. Pozostawiamy Ci te dane do samodzielnej oceny, czy warto sprzedawać na Amazon.
Źródło danych: https://www.junglescout.com/blog/is-amazon-fba-worth-it/
Jak zacząć sprzedawać – czyli proces rejestracji konta krok po kroku
Rozpoczęcie sprzedaży na platformie Amazon bywa wyzwaniem, lecz gdy właściwie się do niej przygotujesz powinno pójść w miarę sprawnie. Kluczowy krok to zrozumienie procesu rejestracji oraz właściwe przygotowanie niezbędnych dokumentów.
Pamiętaj, że konto klienta Amazon nie zapewnia Ci dostępu do grupy sprzedawców – aby dołączyć do tego grona należy zarejestrować konto sprzedażowe.
Od marca 2021 roku dostępna jest platforma w domenie polskiej – Amazon.pl, dzięki czemu polscy sprzedawcy mają znacznie ułatwione zadanie. Nie są konieczne już tłumaczenia dokumentów, a cały proces odbywa się w języku polskim.
W procesie rejestracji należy dostarczyć dokumenty działalności potwierdzające dane rejestracyjne firmy oraz dokumenty własne w celu weryfikacji nas, jako głównej osoby zarządzającej kontem oraz do pierwszego kontaktu dla Amazon.
Jakie dokumenty są niezbędne w procesie rejestracji?
- Dane firmowe:
- nazwa firmy, adres, firmowy adres e mail, numer rejestracyjny oraz struktura (w przypadku spółek konieczne jest weryfikowanie każdego z jej kluczowych beneficjentów – min 25% udziałów)
- wyciąg z CEIDG lub KRS
- Dane osobiste:
- imię i nazwisko, numer PESEL, numer dowodu osobistego lub paszportu, adres zamieszkania
- zdjęcie dowodu osobistego lub paszportu
- dokument potwierdzający adres – może to być wyciąg z konta bankowego lub rachunek za media od wiarygodnego dostawcy (warto wybrać dokument wystawiony przez dużą krajową lub światową firmę, niż rachunek od lokalnego dostawcy)
- Karta płatnicza
- Konto bankowe do wypłat – do wypłat w Euro zalecamy podpięcie rachunku bankowego, którego siedziba banku znajduje się w strefie EURO, dzięki czemu unikniemy przewalutowania (konto walutowe w polskim banku nie będzie wystarczające, a wręcz przeciwnie – zapewni podwójne przewalutowanie).
Pamiętaj, że Amazon kładzie szczególny nacisk na bezpieczeństwo transakcji płatniczych, zatem wszelkie zmiany w segmencie dotyczącym płatności wiążą się z dodatkowymi weryfikacjami ze strony platformy. Staraj się nie zmieniać tych danych zbyt często, aby nie wzbudzać podejrzeń ze strony serwisu.
Zamów bezpłatną konsultację
Koszty sprzedaży w serwisie Amazon
Amazon oferuje dwa główne plany sprzedaży: plan indywidualny i plan profesjonalny. W planie indywidualnym unikamy stałej opłaty miesięcznej, ale nie oferuje on wielu funkcji dostępnych w planie profesjonalnym. Generalnie, jeżeli nie zakładamy konta aby dokonać wyłącznie pojedynczych sprzedaży, to powinniśmy od razu zdecydować się na plan płatny. Jego obecna cena to 165,91zł netto.
Pozostałe koszty:
- Prowizja od sprzedaży – zależna jest od kategorii produktu oraz od rynku sprzedaży, jednak w większości przypadków produkty sprzedawane na tej platformie objęte są prowizją około 15%.
Warto zapamiętać, że prowizja jest liczona od całkowitej kwoty sprzedaży brutto (koszt produktu + koszty wysyłki). - Koszty fulfillmentu Amazon – FBA Amazon oferuje sprzedawcom dostęp do swoich zaawansowanych centrów logistycznych, dzięki czemu istnieje możliwość przekazania odpowiedzialności za realizację zamówień do Amazon. W takim scenariuszu dochodzą nam opłaty z tytułu wysyłki zamówień oraz magazynowania. W celu sprawdzenia tych opłat warto korzystać z kalkulatorów udostępnianych przez platformę – link
Wszelkie inne koszty prowadzenia sprzedaży na Amazon należy uznać za opcjonalne. Zaliczymy do nich:
- koszty prowadzenia działań sponsorowanych
- koszty promocji – kupony promocyjne lub promocje z tytułu akcji sezonowych (black week czy prime day)
- koszty przechowywania długoterminowego na magazynach FBA, koszty utylizacji lub wycofania produktów z centrów realizacji Amazon (jeżeli zajdzie taka potrzeba)
- koszty udziału w dodatkowych programach oferowanych przez serwis
Konfiguracja konta
Po podjęciu decyzji dotyczącej rozpoczęcia sprzedaży na Amazon, zapoznaniu się z opłatami oraz przejściu przez proces rejestracji konta przychodzi czas na jego konfigurację.
Jak właściwie skonfigurować konto sprzedawcy
- Rejestracja VAT – wgraj wszelkie numery krajowe, w których dokonałeś rejestracji VAT oraz wskaż Amazonowi, czy jesteś uczestnikiem procedury VAT OSS.
W tym miejscu warto rozważyć także udział w programie VAT Calculation Serivce, czyli fakturowaniu przez Amazon w Twoim imieniu. Udział w programie jest całkowicie darmowy, a przystąpienie do niego automatyzuje proces wystawiania dokumentów sprzedaży na platformie. - Ustawienia realizacji zamówień – w zależności od wybranego modelu realizacji (FBA, FBM lub obu) skonfiguruj ustawienia Fulfillment by Amazon lub jeżeli zdecydujesz się na realizację z własnego magazynu, to pamiętaj o szablonach wysyłki oraz ogólnych ustawieniach wysyłki. Zarówno w FBA jak i FBM musisz np. wskazać do jakich krajów mogą być wysyłane Twoje produkty.
- Ustawienia zwrotów – w tym adres do zwrotów oraz sposób realizacji zwrotów. W przypadku FBA możemy skonfigurować automatyczne wycofywanie produktów, gdy te zostaną oznaczone jako „nienadające się do sprzedaży” – dzieje się tak, np. w sytuacji zwrotów od klientów.
- Tworzenie profilu sprzedawcy – wgranie logo, własnych regulaminów oraz polityk, czy wskazanie metod kontaktu.
- Uzupełnienie danych rejestracyjnych niezbędnych do prowadzenia sprzedaży – w większości krajów europejskich obowiązują już obowiązki rozszerzonej odpowiedzialności producenta (EPR).
Dostępne modele sprzedaży na Amazon – różnice pomiędzy FBA i FBM
- przetwarzaniem wysyłek i zwrotów zajmuje się Amazon
- zapewnione odznaczenie Prime na Twoich ofertach
- obsługa zamówień także w weekendy
- obsługą klienta zajmuje się zespół platformy
- możliwość integracji magazynów Amazon z innymi platformami sprzedażowymi i automatyzacja zamówień również z innych źródeł
- ochrona Amazon w przypadku niespełnienia obietnic dostawy – gdy za realizację odpowiada sam serwis, to nie musisz się obawiać o negatywny feedback z tytułu spóźnionej dostawy
- niskie koszty realizacji – szczególnie w przypadku produktów o wymiarach standardowych lub małych i lekkich oraz w przypadku udostępnionego lokalnego magazynowania (magazynowanie w Niemczech przy sprzedaży na Amazon.de – wymaga rejestracji do VAT DE)
- brak kontroli nad produktem
- proces wycofania produktów bywa długotrwały
- opłaty za realizację międzynarodową lub produktów ponadgabarytowych bywają bardzo wysokie
Amazon Brand Registry – brama do większych możliwości
Planując sprzedawać na Amazon warto rozważyć udział w Brand Registry, czyli programie platformy dla właścicieli zarejestrowanych znaków towarowych. Udział w programie zapewnia dostęp do szerokiej gamy dodatkowych programów, raportów oraz narzędzi jakie Amazon posiada, dzięki którym wyróżnisz się spośród innych sprzedawców. Patrząc na ilość atutów stojących po stronie programu można powiedzieć, że Amazon stawia i faworyzuje uczestników programu. Ze swojej strony szczerze zalecamy zarejestrowanie marki własnej. W przypadku sprzedaży w obrębie UE warto to zrobić poprzez EUIPO, dzięki czemu zyskasz dostęp do rozszerzonych funkcji na wszystkich europejskich rynkach Amazon. Koszt takiej rejestracji to obecnie 850 euro. Rejestracja w polskim urzędzie zapewni dodatkowe możliwości wyłącznie na Amazon.pl. Jakie atuty daje udział w programie?- większa kontrola nad kartą produktową – w przypadku chęci zmiany tytułu, opisu lub zdjęcia zdecydowanie łatwiej to zrobić gdy jesteśmy właścicielem marki
- dodatkowe możliwości prezentacji produktu – większa ilość zdjęć, wideo, karta A+, Brand Story, sklep marki
- sponsored brands oraz sponsored display – dodatkowe formaty reklamowe dostępne wyłącznie dla uczestników programu
- Amazon daje dostęp do takich programów jak Amazon VINE czy Transparency
- rozszerzona analityka – Brand Analitics
- panel do monitorowania opinii produktowych
- i wiele, wiele innych.
Listing, który zapewni Ci sukces
Po rejestracji konta i marki oraz skonfigurowaniu panelu Seller Central przyszła pora na uruchomienie sprzedaży. W tym celu powinniśmy skonfigurować swój katalog produktowy, czyli utworzyć swoje pierwsze oferty. W tym miejscu warto wspomnieć o istotnej różnicy pomiędzy znanym nam Allegro, a Amazon. Otóż Amazon działa na wspólnym katalogu produktowym, co sprawia, że w serwisie nie mogą istnieć dwa oddzielne listingi (karty produktowe) dla tych samych produktów. Jeżeli sprzedawca A i sprzedawca B chcą sprzedawać dany produkt (identyfikowany tym samym kodem kreskowym EAN), to będą oni to robić z poziomu tej samej karty produktowej. W takiej sytuacji obaj sprzedawcy będą konkurować o pole szybkiego zakupu, czyli tzw. Buy Box lub popularne „Kup Teraz”. Posiadanie pola szybkiego zakupu jest kluczowe dla generowania sprzedaży, ponieważ blisko 82% sprzedaży odbywa się poprzez Buy Box, dlatego koniecznie sprawdź nasz artykuł na ten temat: https://marketrace.pl/blog/amazon-buy-box/ Proces dodawania oferty można przeprowadzić na dwa sposoby:- ręcznie z poziomu panelu Seller Central – to odpowiedni sposób, gdy w ofercie masz mało produktów
- zbiorczo przy pomocy plików płaskich
- SEO – kluczowy element sprzedaży na Amazon. Zawarte w opisie produktu słowa kluczowe mają decydujący wpływ na widoczność produktu i pojawianie się w wynikach wyszukiwań, działanie reklam czy przypisanie produktu do odpowiedniej kategorii. Pamiętaj także, że użycie słów niedozwolonych może spowodować blokadę Twojej oferty.
- COPY – poza SEO, które jest istotne dla algorytmu, nie można zapomnieć, że to klient podejmuje decyzję o zakupie. Treści Twojej oferty muszą być dopasowane do jej odbiorcy. Powinny być one zatem atrakcyjne w odbiorze, poprawne językowo i raczej zwięzłe.
- Wysokiej jakości komunikacja graficzna w formie zdjęć oraz infografik. W dobie szybkich zakupów powinniśmy mieć na uwadze, że coraz więcej klientów dokonuje decyzji zakupowych na podstawie zdjęć.
- Inne cechy produktu, takie jak wymiary czy opis poszczególnych składników. Pamiętaj, że im więcej parametrów zawrzesz na karcie produktowej tym lepsze będzie działanie algorytmu, dzięki czemu Twój produkt będzie ściślej dopasowany do wyników wyszukiwania klientów.
Panel reklamowy – czyli jak wyróżnić się z tłumu
Czy muszę korzystać z reklamy na Amazon? To pytanie, które często słyszymy od naszych klientów 🙂 W zdecydowanej większości przypadków bez działań reklamowych nasze produkty nie będą widoczne, szczególnie w przypadku nowych sprzedawców bez żadnej historii konta. Łatwo się o tym przekonać na własnej skórze – dodaj produkt do katalogu Amazon, a następnie spróbuj go znaleźć wpisując nazwę swojej marki. Zobaczysz, że Amazon pokazuje całą masę innych produktów, a Twojego nie. Nawet jeżeli wpisujesz dokładną nazwę swojej marki.Dlaczego tak się dzieje? Co decyduje o widoczności produktów?
Na widoczność produktów ma wpływ szereg czynników, które w miarę rozwoju platformy i jej algorytmu ewoluują, jednak zawsze tym decydującym pozostanie sprzedaż. Zatem aby zapewniać coraz większą widoczność organiczną (naturalną, nie wspomaganą reklamą) swoich ofert powinniśmy rozwijać sprzedaż. Niestety w sytuacji, gdy produkt nie jest widoczny, to nie ma też możliwości na wygenerowanie sprzedaży. W tej sytuacji rozwiązaniem jest płatna reklama w postaci najprostszej dostępnej na Amazon – sponsored products.
Produkty sponsorowane to nic innego jak sztuczne podnoszenie pozycji produktów. W tej sytuacji płacimy platformie za pojawienie się naszego produktu na wyższych miejscach na stronie wyników wyszukiwania lub ofertach konkurencji. Takie reklamy mogą pracować w sposób w pełni automatyczny, gdzie o miejscach reklamowania decyduje algorytm (pamiętaj, że algorytm będzie pracował na podstawie przygotowanej oferty – SEO, parametrów produktu) lub manualny, gdzie możesz samodzielnie zdecydować na jakie hasła wyszukiwania lub na jakich kartach produktowych Twojej konkurencji ma się pokazywać Twój produkt.
Inne, bardziej zaawansowane formy reklamy to marki sponsorowane oraz reklamy display, które są dostępne dla właścicieli zarejestrowanych znaków towarowych. Te formaty pozwolą Ci na tworzenie reklam z wideo lub banerami oraz retargetowanie swoich klientów.
Jak działają reklamy na Amazon?
Reklamy działają w modelu CPC (Cost Per Click), w którym to płacimy za każde kliknięcie w naszą reklamę. Obowiązuje model licytacji – im wyższą stawkę za kliknięcie w Twoją reklamę zaoferujesz Amazonowi, tym wyżej wyświetlana będzie Twoja reklama.
Jak zarządzać panelem reklamowym?
Pamiętaj o systematyczności. To klucz do sukcesu, aby reklamy osiągały jak najlepsze wskaźniki konieczna jest ciągła praca polegająca na ich optymalizacji. Pod tym hasłem kryje się przede wszystkim dostosowywanie stawek za kliknięcie oraz budżetu kampanii, a także zmiany w celach kampanii – negowanie haseł wyszukiwania lub produktów konkurencyjnych, na których pojawia się Twój produkt. Nieodpowiednio dopasowane nie wygenerują sprzedaży, a jedynie pochłoną budżet. Zalecamy dokonywać tych zmian w cyklach tygodniowych.
Amazon udostępnia sprzedawcom masę danych i raportów. Koniecznie z nich korzystaj do wdrażania zmian w strategii reklamowej oraz na kartach swoich produktów.
PRO TIP: Na Amazon możesz sprawdzić nawet w jakich porach dnia Twoi klienci dokonują zakupów, a następnie ustawić regułę podnoszącą stawki kliknięcia w tych godzinach.
Podsumowując – reklama na Amazon to konieczność, aby osiągać jak najlepsze wyniki.
Narzędzia i programy, które pomogą Ci w sprzedaży na Amazon
Helium 10
To rozwiązanie all-in-one, w którym znajdziesz wszystko czego potrzebujesz do rozwijania sprzedaży na Amazon. Narzędzie nie jest idealne do wszystkiego, jednak ma kilka funkcji, bez których większość sprzedawców na Amazon nie wyobraża sobie życia (np. Cerebro, Magnet, X-ray, czy Alerts informujący np. o utracie buy box).
Chcesz skorzystać z narzędzia? Zniżkę 10% znajdziesz na stronie: https://marketrace.pl/helium10/
Jungle Scout
Odpowiednik Helium 10, zdecydowanie mniej popularny w EU. Narzędzie również oferuje szeroką gamę rozwiązań, które będą dla Ciebie ogromnym wsparciem przy rozwoju sprzedaży.
Data Dive
Narzędzie pomocne przy tworzeniu opisów produktowych oraz śledzeniu wyników w Twojej niszy.
Seller Board
Rozwiązanie, które ułatwi Ci analizę wyników finansowych. Zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż Profits od Helium 10.
PRO TIP: Narzędzie wykorzystasz także do zintegrowania magazynu FBA ze sprzedażą na eBay.
FBA Excel
Narzędzie dla bardziej zaawansowanych sprzedawców, którego działanie oparte jest o arkusze google. Pomoże Ci w analizowaniu danych sprzedażowych czy zarządzaniu reklamą w oparciu o pliki płaskie.
Więcej na temat narzędzia oraz dostęp do okresu próbnego za 1$ znajdziesz na stronie: https://marketrace.pl/fba-excel/
Podsumowanie
Amazon to platforma o gigantycznych możliwościach rozwoju sprzedaży. Dzięki przeróżnym programom wspierającym oraz masie dostępnych danych czy opcji konfiguracji masz duże pole do popisu w sterowaniu swoją sprzedażą. Wykorzystaj ten potencjał jak najlepiej zapewniając przy tym obsługę klienta na najwyższym poziomie, a efekty będą niemal gwarantowane.
Kiedy i dlaczego warto rozważyć współpracę z agencją
Jeżeli dotarłeś do tego miejsca, to wiesz już mniej więcej czym jest sprzedaż na Amazon. Mniej więcej, ponieważ mimo naszych starań nie bylibyśmy w stanie przekazać wszystkich elementów w jednym artykule. O złożoności pracy z Amazon może świadczyć obszerność materiałów pomocniczych, które możesz znaleźć na Seller Central.
Dlaczego warto współpracować z wyspecjalizowaną agencją marketplace?
Przede wszystkim dlatego, że pozwoli Ci to oszczędzić całą masę czasu oraz energii, którą musiałbyś poświęcić na naukę platformy. Dzięki współpracy z doświadczonymi osobami uruchomisz sprzedaż niemal natychmiastowo, a także unikniesz niepotrzebnych błędów, które w skrajnych przypadkach mogą grozić blokadą ofert czy konta. Ponadto do dyspozycji będziesz miał zespół osób z różnych dziedzin – reklama, copywriting czy grafika.
Kiedy nie warto podejmować współpracy z agencją?
Najczęstszą przeszkodą takiej współpracy jest budżet. W przypadku samodzielnej obsługi jedynym Twoim kosztem pozostaje Twój czas.
Kolejnym argumentem, na który zwrócilibyśmy uwagę byłaby obszerność katalogu produktowego – jeżeli ilość swoich ofert jesteś w stanie policzyć na palcach jednej ręki, to najprawdopodobniej poradzisz sobie także z ich obsługą.
Współpraca z MarketRace – dlaczego warto?
No dobrze, to co wyróżnia MarketRace na tle innych firm dostępnych na rynku i dlaczego warto podjąć współpracę właśnie z nami (alert – będziemy sobie słodzić)
- Brak korporacyjnego podejścia – luźna forma kontaktu dopasowana do Twoich preferencji, brak niepotrzebnego komplikowania prostych zadań.
- Szybkość działania – kluczowe elementy decydujące o Twojej sprzedaży wdrażamy od ręki
- Skrupulatna praca – przykładamy się do elementów często niewidocznych dla naszych klientów (w odróżnieniu od części naszej konkurencji), dzięki czemu osiągamy lepsze rezultaty.
Chcesz sprawdzić agencję , z którą obecnie współpracujesz? Sprawdź generic keywords na Twoich ofertach lub alt text za zdjęciami w karcie A+, brand story czy sklepie marki. Jeżeli te elementy listingu nie są właściwie przygotowane, tj. nie zawierają ważnych dla Twojej oferty słów kluczowych, to warto rozważyć zmianę agencji.
Przyjrzyj się także historii zmian w panelu reklamowym – jeżeli te nie są dokonywane systematycznie, to bardzo ważny sygnał alarmowy. - Bezpośredni i bieżący kontakt oraz cykliczne spotkania statusowe, dzięki którym będziesz zawsze na bieżąco z planowanymi i wykonanymi pracami na Twoim koncie.
- Szersze spojrzenie na biznes – czynniki zewnętrzne mają duży wpływ na sprzedaż na Amazon. Oczywiście nie będziemy zarządzać w Twoim sklepie internetowym czy reklamą poprzez media społecznościowe, bo to nie nasza specjalizacja. Jednak są to elementy ze sobą połączone i przy współpracy nastawionej na rozwój Twojego biznesu będziemy się o nie wspólnie z Tobą troszczyć doradzając znane nam skuteczne rozwiązania.
- Brak długiego zobowiązania – nie wiążemy klientów umową długoterminową, a naszym zaangażowaniem w rozwój Twojego projektu. Możesz zrezygnować ze współpracy w dowolnym momencie, dzięki 1-miesięcznemu okresowi wypowiedzenia. Gwarantujemy jednak, że zostaniesz z nami na dłużej 🙂
Jeżeli wciąż nie jesteś przekonany, to zapraszamy na niezobowiązującą rozmowę zapoznawczą w formie 30 minutowej konsultacji, którą przeprowadzamy całkowicie za darmo.
Szczegóły oraz formularz znajdziesz na tej stronie: https://marketrace.pl/konsultacja