W tym artkule zagłębimy się w tematykę adsów na Amazon – omówimy wygląd panelu reklamowego, jego funkcje oraz przedstawimy dobre praktyki zarządzania kampaniami, które stosujemy w swojej pracy. Zapraszamy do lektury 🙂
Amazon jest ogromnym organizmem, jedną z największych platform sprzedażowych na świecie. Przyciąga miliony sprzedawców, którzy oferują miliony produktów, milionom klientów. Dosłownie. Zgodnie z ostatnimi danymi to około 2 mln sprzedawców zarejestrowanych, 600 mln produktów oraz 300 mln klientów. To potencjał sprzedażowy, o który warto zawalczyć.
Amazon ads, to jedna z podstawowych „broni” w arsenale każdego sprzedawcy – jej przemyślane i efektywne wykorzystanie przełoży się rosnące wyniki finansowe i końcowy sukces. Ale jak to zrobić, aby było dobrze? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ istnieje wiele różnych strategii i ciężko powiedzieć, że któraś z nich jest błędna. Oczywiście istnieją pewne zasady, których należy się trzymać oraz błędy, których należy unikać i o niektórych opowiemy sobie w tym tekście. Należy sobie jednak zdawać sprawę z tego, że Amazon nie jest dochodem pasywnym. Aby odnieść sukces konieczne jest ciągłe wdrażanie zmian, korekt, ulepszeń. Obserwować działanie wdrożonych zmian, zbierać dane i na ich podstawie wdrażać kolejne zmiany. Platforma co chwilę wypuszcza nowe aktualizacje, zmienia wygląda panelu, udostępnia nowe dane, wprowadza nowe programy czy narzędzia. Sprzedawcy, którzy celują w pozycję bestsellera w swojej kategorii muszą być aktywni cały czas.
Co znajdziesz w tym artykule?
- Czy muszę korzystać z reklamy na platformie Amazon?
- Do czego wykorzystujemy kampanie reklamowe?
- Reklamy sponsorowane – najważniejsze pojęcia
- Dostępne formaty reklamy Amazon ads
- Reklamy Sponsored Products
- Reklamy Sponsored Brands
- Reklamy Sponsored Display
- Amazon Brand Registry
- Brand Analitics
- Wygląd panelu reklamowego Amazon
- Raporty reklamowe Amazon
- Zbiorcze zarządzanie reklamami
- Konfiguracja reklam Sponsored Products
- Buy Box – bez tego reklama nie zadziała
- Dobre praktyki w zarządzaniu panelem reklamowym
- Czego unikać w zarządzaniu reklamą?
- Przydatne narzędzia do zarządzania reklamą
- Czy warto skorzystać z pomocy MarketRace?
- Podsumowanie
Czy muszę korzystać z reklamy na platformie Amazon?
We wstępie odpowiedzieliśmy sobie poniekąd na to pytanie – z uwagi na dużą ilość konkurencji są one konieczne do zapewnienia odpowiedniej widoczności Twoich produktów i dotarcia do potencjalnych klientów. Najlepszym sposobem na zrozumienie potrzeby istnienia reklam jest sprawdzenie widoczności nowo dodanych produktów. Produkty, które nie mają historii sprzedażowej lub mają znikomą historię będą niewidoczne w otchłaniach Amazon. Nie jest to oczywiście pewnik bo zależy od wielu czynników, w tym popularności danej kategorii produktowej oraz ilości konkurencji, natomiast w większości przypadków nie będziemy w stanie znaleźć swojego nowego produktu nawet po wpisaniu słowo w słowo nazwy marki czy całego tytułu. Zobaczymy natomiast produkty konkurencji, które są silnie zaindeksowane w serwisie Amazon.Do czego wykorzystujemy kampanie reklamowe?
Reklamy mogą spełniać szereg funkcji, natomiast bezsprzecznie głównym celem większości sprzedawców jest większa sprzedaż produktów. Podstawowym warunkiem do wygenerowania sprzedaży jest widoczność produktów, bo gdy Twój potencjalny klient nie znajdzie produktu, to go nie kupi – proste 🙂
Zatem najprostszą odpowiedzią na pytanie do czego wykorzystujemy kampanie – do zapewnienia „sztucznej” widoczności produktów. Sztucznej bo nie jest to naturalna pozycja produktu, którą wypracował poprzez wygenerowane sprzedaże. Wyświetlanie Twoich produktów na pierwszych stronach wyników wyszukiwania zwiększy jego szanse na sprzedaż. Wszyscy wiedzą, że z tej strony odbywa się znacząca większość całej sprzedaży. Badania wskazują, że produkty z pierwszych stron uzyskują powyżej 80% wszystkich kliknięć, a pierwsze trzy oferty na stronie uzyskują co najmniej 60% tych kliknięć. Co ważne, większość kupujących w ogóle nie wychodzi poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania.
Słownik pojęć kampanii reklamowych
Aby lepiej zrozumieć Amazon ads warto znać podstawowe pojęcia czy skróty wykorzystywane w panelu: ROAS (Return On Ad Spend) – zwrot wydatku reklamowego, który określa efektywność kampanii reklamowych. Im wyższa wartość ROAS, tym więcej zarobku z danej reklamy.CTR (Click Through Rate) – współczynnik klikalności określa procent klientów, którzy kliknęli w reklamę w stosunku do wszystkich klientów, którym reklama się wyświetliła.
CPC (Cost per Click) – koszt jaki ponieśliśmy za kliknięcie w naszą reklamę
ACoS (Advertising Cost of Sales) – podobnie jak ROAS ten wskaźnik również odnosi się do efektywności kampanii Amazon. Wyliczany jest jako stosunek kosztu reklamy do osiągniętego przychodu, wyrażony w procentach.
TACoS (Total Advertising Cost of Sales) – współczynnik efektywności kampanii Amazon w odniesieniu do całkowitej wartości sprzedaży, czyli uwzględniający również sprzedaż organiczną.
Dostępne formaty reklamy Amazon ads
Dla każdego zarejestrowanego sprzedawcy Amazon dostępne są reklamy sponsored products. To podstawowe i najważniejsze formaty reklamowe. Ten format reklamowy wykorzystuje się właśnie do zapewniania lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania produktom. Nie pozwala on na wykorzystanie dodatkowych materiałów contentowych oraz na zaawansowane dotarcie do klientów. To prosty, podstawowy format, dzięki któremu Twój produkt zawita na pierwszej pozycji (o ile Twój budżet na to pozwoli).
Pozostałe typy reklam, tj. sponsored brands oraz sponsored display nie są już dostępne dla wszystkich. Jeżeli chcesz w zaawansowany sposób prezentować swoje produkty oraz markę, to potrzebujesz do tego zarejestrowanego znaku towarowego, co z kolei pozwoli Ci na rejestrację w programie Amazon Brand Registry. Dopiero po zarejestrowaniu się do tego programu uzyskasz dostęp do dodatkowych formatów reklamowych, ale wyłącznie w obrębie produktów oznaczonych zarejestrowanym brandem.
Reklamy Sponsored Products
Produkty sponsorowane to podstawowy format reklamowy, który jest wykorzystywany pewnie przez każdego sprzedawcę, który korzysta z Amazon advertising. Ten typ reklamy wyświetla się jak standardowy produkt – to czy jest to reklama czy nie możemy rozpoznać po tym, czy obok wyświetlony jest komunikat „sponsorowane”. Reklamy sponsored products mogą się wyświetlać w wynikach wyszukiwania oraz na stronach produktów konkurencyjnych.
Kampania sponsored products może działać w trybie automatycznym lub manualnym. Pierwszy tryb opiera swoje działanie wyłącznie o algorytm Amazon, który decyduje o tym gdzie nasza reklama będzie wyświetlana. Mają na to wpływ informacje zawarte na listingu – opisy produktów, parametry, itp. Natomiast w trybie manualnym samodzielnie możemy zdecydować, gdzie chcemy wyświetlać naszą reklamę. Możemy wskazać konkretne frazy wyszukiwania lub produkty konkurencji. Te frazy oraz produkty możemy wskazywać precyzyjnie wyłączając całkowicie pracę algorytmu lub możemy dopuścić do pracy algorytm wyrażając zgodę na jego pracę w obrębie wskazanych celów. Tego typu ustawienia nazywamy typem dopasowania (match type).
Dla kampanii manualnej celowanej na frazy wyszukiwania możemy wskazać następujące typy dopasowania reklamy sponsored products:
- Broad – dopasowanie szerokie, które zawiera wszystkie wskazane przez nas słowa kluczowe w dowolnej kolejności, w tym liczbę mnogą, odmiany i powiązane słowa kluczowe.
- Phrase – dopasowanie do frazy, które zawiera dokładną wskazaną przez nas frazę lub sekwencję słów kluczowych.
- Exact – dopasowanie ścisłe, które dokładnie pasuje do wskazanej przez nas frazy i nic poza tym.
W przypadku kampanii manualnej celowanej na produkty konkurencji możemy skonfigurować reklamę na całą kategorię produktową lub na indywidualne produkty. W tym drugim przypadku kampanię możemy dopasować jako:
- Exact – dopasowanie ścisłe ukierunkowane dokładnie na wskazany produkt
- Expanded – dopasowanie rozszerzone ukierunkowanie na pojedynczy produkt wraz z innymi, ściśle z nim powiązanymi. Może to obejmować zamienniki, warianty i inne produkty związane ze wskazanym przez nas celem.
W ustawieniach kampanii sponsored products wskazujemy również:
- Campaign bidding strategy – strategię ustalania stawek za kliknięcie, która może być stała (Fixed bids), zmienna tylko w dół (Dynamic bids – down only) lub zmienna w górę i w dół (Dynamic bids – up and down).
- Adjust bids by placement – czyli dostosowanie stawek za kliknięcie w zależności od miejsca, gdzie nasza reklama zostanie wyświetlona. Poprzez te ustawienia możemy dopuścić algorytm do podnoszenia naszych stawek za kliknięcie, jeżeli np. nasz produkt zostanie wyświetlony na początku wyników wyszukiwania.
- Budżet dzienny kampanii reklamowej.
Reklamy Sponsored Brands
Amazon Sponsored Brands to bardziej zaawansowany format reklamowy niż Sponsored Products. Ten typ reklamy jest najczęściej wykorzystywany do rozwoju świadomości naszej marki. Podczas konfiguracji kampanii możemy wskazać nasz główny cel – zwiększenie odwiedzin produktu lub sklepu marki albo zwiększenie widoczności brandu. Wybór celu kampanii warunkuje sposób jej rozliczania. Reklama nastawiona na zwiększenie odwiedzin będzie rozliczana w modelu CPC, gdzie płacimy za każde kliknięcie w naszą reklamę. W drugim przypadku kampania będzie rozliczana w oparciu o ilość wyświetleń.
Sponsored Brands mają dostępne dwa rodzaje reklam:
- Product colletion – reklama kilku wybranych produktów
- Store spotlight – reklama wybranych stron naszego sklepu marki
- Video – reklama produktu z wykorzystaniem wideo
To co wyróżnia ten typ reklamy na tle innych, to duży format – reklama zajmuje całą szerokość w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo raklama może być wzbogacona o logo marki, claim reklamowy oraz baner. Reklama może kierować klienta na stronę produktową, stronę sklepu marki lub niestandardową stronę docelową, na której znajdą się wyłącznie produkty reklamowane. Niewątpliwie Video ads jest najbardziej spektakularne. Dobre przygotowanie reklamy wideo zapewni produktom niewątpliwe wyróżnienie w wynikach wyszukiwania i może łatwiej zapewnić nam uwagę klienta oraz przekonać go do kliknięcia.
Reklamy Sponsored Display
Kampanie banerowe, tzw. product display ads, to najbardziej zaawansowany typ reklamy na Amazon. Sponsored display pomogą nam dotrzeć do naszych klientów na Amazon, ale w odróżnieniu od poprzednich, te reklamy wyświetlane są także klientom poza platformą Amazon.
Na etapie konfiguracji kampanii musimy wybrać strategię jej optymalizacji, od czego zależeć będzie sposób jej rozliczania. Do wyboru mamy opcje:
- Reach (dotarcie) – algorytm będzie dostosowywał kampanię, aby ta generowała jak najwięcej wyświetleń i to liczba wyświetleń będzie podstawą do jej rozliczenia
- Page visits (wyświetlenia strony) – kampania będzie dostosowywana pod generowanie jak największej liczby wejść na reklamowany produkt. Podstawą rozliczenia będzie liczba kliknięć.
- Conversions (konwersja) – pewnie najczęściej wykorzystywany cel tej kampanii, w którym to algorytm dostosowuje jej działanie pod dotarcie do klientów zainteresowanych zakupem. W tym przypadku podstawą rozliczenia również będzie liczba kliknięć.
W przypadku Sponsored display również mamy do wyboru różne rodzaje reklam:
- Image (zdjęcie) – reklama z wykorzystaniem baneru oraz logo marki
- Video – reklama z automatycznie odtwarzanym wideo
Niewątpliwie najważniejszą zaletą tej reklamy jest sposób celowania (targetowania), jaki możemy w niej zastosować. Do wyboru mamy kierowanie kontekstowe, gdzie możemy wskazywać produkty podobne do naszego, całe kategorie produktowe lub indywidualne produkty. Drugim typem będzie publiczność, czyli docieranie do klientów na podstawie ich zainteresowań, historii przeglądania produktów czy historii zakupowej. Ta kluczowa funkcja pozwala sprzedawcom na retargetowanie swoich klientów oraz klientów konkurencji.
Amazon Brand Registry
Amazon Brand Registry, to program dedykowany dla właścicieli zarejestrowanych znaków towarowych. Przystępując do programu sprzedawcy uzyskują dostęp do szeregu dodatkowych funkcji, danych oraz programów. To właśnie dzięki uczestnictwu w programie Amazon Brand Registry uzyskasz dostęp do reklam Sponsored Brands oraz Sponsored Display. Należy mieć na uwadze, że benefity wynikające z uczestnictwa w tym programie będą obejmować wyłącznie produkty przypisane do zarejestrowanej marki.
Brand Analitics
Brand Analitics to narzędzie dostępne dla uczestników programu Amazon Brand Registry. Uzyskanie dostępu do tej przestrzeni to jedna z największych zalet tego programu, ponieważ znajdziemy tutaj rzeczywiste dane nt zachowania klientów w naszych kategoriach produktowych. Dzięki temu narzędziu uzyskamy dostęp m.in. do takich danych jak:
- Raport wyszukiwanych haseł wraz z rankingiem częstotliwości ich wyszukiwania i trzema najczęściej wybieranymi produktami. Dla tych produktów zobaczymy także dane nt wyświetleń, kliknięć, częstotliwości dodania do koszyka i konwersji.
- Panel analizy koszyka rynkowego pokaże nam jakie produkty klienci najczęściej kupowali razem z naszymi produktami
- Raport zachowań zakupowych – pokazuje dane dotyczące powtarzającej się sprzedaży produktów, powtarzających się zamawianych jednostek i stałych klientów.
PRO TIP: Warto nauczyć się czytać dane z tego raportu i wykorzystywać w swojej strategii sprzedaży. Dobrze wykorzystane pozwolą nam zdobyć przewagę nad konkurencją oraz zaoszczędzić na kosztach reklamowych ograniczając reklamę w miejscach, gdzie nie jest ona konieczna.
Wygląd panelu reklamowego
Panel Amazon advertising to wydzielona przestrzeń z Seller Central. Mamy tutaj do dyspozycji wiele funkcji oraz widoków, które znacząco ułatwiają optymalizacje kampanii reklamowych. Najważniejsze elementy panelu reklamowego Amazon Ads obejmują:
Główny Dashboard, na której znajdują się podsumowania wydajności kampanii reklamowych, takie jak liczba kliknięć, wyświetleń, wydatki oraz wskaźniki konwersji. Dane możemy wyświetlić także w formie wykresu.
Raporty: Panel oferuje szczegółowe raporty dotyczące wydajności kampanii, co pozwala sprzedawcom śledzić skuteczność swoich działań reklamowych i podejmować odpowiednie decyzje optymalizacyjne. Możemy skorzystać z automatycznie generowanych raportów, co ułatwi archiwizację danych.
Budgets (Budżet): Panel umożliwia śledzenie danych nt. stopnia wykorzystania budżetów reklamowych naszych kampanii reklamowych. Jeżeli ustawiony budżet kampanii nie wystarcza na cały dzień, to w tym miejscu znajdziemy takie informacje.
Products (produkty): Ten widok pozwoli nam śledzić dane efektywności działań reklamowych z podziałem na produkty. To bardzo wartościowy widok, szczególnie jeżeli tworzycie wieloproduktowe kampanie reklamowe.
Targeting (celowanie): Widok efektywności reklam per cel reklamowy pozwala w prosty sposób namierzyć słabe punkty w ramach kampanii bez konieczności otwierania każdej pojedynczej kampanii reklamowej.
Settings (ustawienia) – w tym miejscu możemy ustawić maksymalny budżet reklamowy dla całego panelu reklamowego.
Raporty reklamowe
Raporty reklamowe w Amazon Ads dostarczają szczegółowych danych dotyczących wydajności kampanii. Można je pobierać jednorazowo lub zautomatyzować ich generowanie. Raporty generujemy indywidualnie dla typu reklamy (Sponsored Products, Sponsored Brands, Sponsored Display). Mogą być w formie podsumowania lub danych dziennych. Najważniejsze dane jakie możemy pozyskać dzięki raportom, to m.in.: słowa kluczowe na jakie odbywała się sprzedaż, efektywność reklam (ROAS, ACoS) czy godziny w jakich generowana była sprzedaż (te dane nie są dostępne bezpośrednio w panelu Amazon Ads).
PRO TIP: Warto systematycznie archiwizować najważniejsze dla nas dane, ponieważ ich dostępność jest ograniczona – w zależności od typu raportu, niektóre są dostępne np. tylko przez 14 dni.
Zbiorcze zarządzanie reklamami
Zarządzanie reklamami przez pliki zbiorcze, tzw. bulk files w Amazon Ads to możliwość masowej edycji danych kampanii za pomocą plików CSV. Ta funkcja umożliwia sprawną optymalizację kampanii, zwłaszcza przy zarządzaniu dużą ilością danych. Same pliki Amazon Ads nie są najbardziej przyjazne, szczególnie dla osób nielubiących się z Excelem. Aby ułatwić sobie pracę polecamy wykorzystywanie dedykowanych do tego celu narzędzi, jak np. FBA Excel.
Konfiguracja reklam Sponsored Products
Tworzenie kampanii reklamowej Amazon Sponsored Products obejmuje kilka kluczowych kroków:
- Wybór produktów, które chcemy promować
- Określenie trybu kampanii – kampania automatyczna lub manualna
- Wybór słów kluczowych oraz typu ich dopasowania – dotyczy wyłącznie kampanii manualnych
- Wybór stawek ofertowych – należy pamiętać, że na końcową stawkę będzie wpływała strategia ustalania stawek jaką ustawimy w kampanii
- Ustalenie budżetu dziennego
Samo tworzenie reklam Amazon Sponsored Products nie jest procesem skomplikowanym czy czasochłonnym. Warto jednak poświęcić chwilę na jej przemyślane skonfigurowanie, ponieważ ułatwi nam to pracę w przyszłości na etapie jej optymalizacji.
Buy Box – bez tego reklama nie zadziała
Zanim przejdziemy do podsumowań, to warto podkreślić, że usługa Amazon advertising nie zadziała bez Buy Box, czyli pola szybkiego zakupu. Tych z Was, którzy nie wiedzą co to jest odsyłam do naszego innego artykułu – https://marketrace.pl/blog/amazon-buy-box/.
Jeżeli jesteś sprzedawcą produktów własnej marki + sprzedajesz produkty w modelu FBA, to ten temat pewnie nigdy nie będzie dla Ciebie problemem. Jeżeli natomiast prowadzisz sprzedaż w modelu FBM lub konkurujesz o Buy Box z innymi sprzedawcami na listingu, to mogą wystąpić sytuację, gdy pole szybkiego zakupu nie będzie przypisane do Twoich ofert. W takiej sytuacji reklama przestaje działać. Plus tej sytuacji jest taki, że jeżeli to Twoi konkurenci są w posiadaniu Buy Box, to Ty nie ponosisz żadnych kosztów reklamowych, czyli nie musisz się martwić, że będziesz płacić za reklamowanie ofert konkurencji.
Dobre praktyki w zarządzaniu panelem reklamowym
Na wstępie do tego artykułu pisaliśmy, że jest wiele strategii zarządzania panelem Amazon Ads i ciężko powiedzieć, że jakąś jest zła czy dobra. Dlatego ważne jest aby testować różne rozwiązania i znaleźć te, które najlepiej się sprawdzają w Twojej sytuacji. Bazując na naszym doświadczeniu możemy natomiast podać Ci kilka zasad, których powinieneś się trzymać przy pracy z reklamą Amazon.
- Cyklicznie optymalizuj swoje kampanie reklamowe – możesz to robić raz na tydzień lub raz na miesiąc, wszystko zależy od stosowanych stawek i budżetów, ważne natomiast aby regularnie wdrażać ulepszenia w reklamach na podstawie pozyskiwanych danych.
- Daj popracować kampanii – nie wdrażaj zmian kilka razy dziennie, pozwól kampanii popracować i wdrażaj zmiany na podstawie odpowiedniej ilości danych.
- Twórz odpowiednie grupy reklam – oddzielaj od siebie produkty z różnych kategorii czy o różnej charakterystyce, tak abyś nie ograniczał sobie możliwości jej optymalizacji w przyszłości.
Czego unikać w zarządzaniu reklamą?
Przy pracy z panelem Amazon Ads warto unikać kilku czynności:
- Nigdy nie neguj dobrego celu w kampaniach automatycznych i tych o szerokim dopasowaniu, ponieważ wpływa to na funkcjonowanie całej kampanii.
- Pilnuj budżetu – pisaliśmy o tym także w poprzednim akapicie, ponieważ to bardzo istotne – pamiętaj aby zapewnić swojej kampanii pracę przez cały dzień
- Nigdy nie wyłączaj kampanii reklamowych, ponieważ z czasem odbije się to również na Twojej organicznej sprzedaży.
Przydatne narzędzia do zarządzania reklamą
Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi do zarządzania sprzedażą na Amazon. W tym tekście postaram Ci się przybliżyć kilka przykładowych, które pomogą Ci w ogarnięciu Amazon ads.
Adtomic, czyli narzędzie od Helium 10, pomoże Ci w tworzeniu kampanii oraz ich automatycznej optymalizacji. Program wiedząc jaki jest Twój docelowy ACoS będzie dostosowywał stawkę kliknięcia samodzielnie, aby kampania działała na oczekiwanym wskaźniku. Dodatkowo program będzie sugerował cele do negowania oraz do przenoszenia do kampanii manualnych w celu zwiększenia ich efektywnego działania, a jeżeli wyrazimy na to zgodę zamiast sugerowania program będzie działał automatycznie.
AdTactix od FBA Excel, to narzędzie, które ułatwi Ci zbiorcze zarządzanie panelem reklamowym Amazon. Dzięki programowi w prosty sposób dodasz setki kampanii reklamowych czy zmienisz stawki reklamowe za pomocą własnych reguł, a to wszystko w dobrze znanym wszystkim środowisku Google Sheets.
Czy warto skorzystać z pomocy MarketRace?
Dla nowych sprzedawców Amazon reklamy sponsorowane często są czymś dodatkowym/bonusowym, z czego niekoniecznie trzeba korzystać. Działania reklamowe są raczej kojarzone z maszynką do przepalania pieniędzy. Takie skojarzenia miewają przede wszystkim sprzedawcy, którzy nie byli w stanie osiągnąć zadawalających efektów. Ale dlaczego tak się dzieje?
Wielu sprzedawców, ale co gorsza, również firm oferujących usługi zarządzania panelem reklamowym, popełnia kilka podstawowych błędów, które finalnie uniemożliwiają poprawne działanie Amazon sponsored ads lub blokują ich pełny potencjał. Do najważniejszych błędów możemy zaliczyć:
- brak cyklicznych optymalizacji
- niepoprawne struktury kampanii
Błędne podejście wynika przede wszystkim z braku czasu na pracę z panelem reklamowym lub chęci oszczędzenia sobie tego czasu. Częstą praktyką jest „jednorazowe” zarządzanie reklamą, tj. uruchomienie kampanii i pozostawienie jej samej sobie. To oczywisty błąd.
Zamów bezpłatną konsultację
Podsumowanie
Jeżeli dotarłeś/aś do tego miejsca, to bardzo Ci dziękuję za Twoją uwagę! W tekście starałem się przedstawić najważniejsze aspekty reklamy na Amazon z punktu widzenia sprzedawcy. W podsumowaniu chciałbym tylko jeszcze raz podkreślić, że nie istnieje coś takiego jak jedyna i słuszna strategia reklamowa. Do osiągnięcia jak najlepszych wyników musisz testować różne rozwiązania, aby przekonać się, które sprawdzą się najlepiej w Twojej sytuacji. Przy pracy z panelem reklamowym pamiętaj tylko, aby być regularnym, bo zainwestowany czas zwróci się w przyszłości i pomoże Ci oszczędzić na niepotrzebnych kliknięciach.
A jeżeli chciałbyś przekonać się, czy wspólnie możemy osiągnąć wyższy bieg sprzedaży na Amazon, to umów się na bezpłatną konsultację.