Obsługa Amazon 360
Zapewnimy Ci pełne wsparcie wyręczając Cię w każdym procesie! Sprawdź możliwości sprzedaży na Amazon unikając niepotrzebnych błędów na starcie i rozwiń swoją sprzedaż na rynkach zagranicznych.




Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!
Sprzedaż na Amazon to wyścig!
Pomożemy Ci dobrze wystartować, a następnie utrzymać czołową pozycję!




Zadbamy o Twoje konto sprzedawcy tak jakby było naszym własnym!
Czy pełna obsługa konta Amazon jest dla mnie?
Czy pełna obsługa konta Amazon jest dla mnie?
Zapewnij sobie profesjonalną obsługę w serwisie Amazon
Jak współpracujemy


1.
Wdrożenie
- Wstępny wywiad
- Analiza potencjału
- Przygotowanie oferty
- Start współpracy


2.
Optymalizacja oferty
- Optymalizacja SEO
- Konfiguracja kampanii PPC
- Branding
- Content


3.
Skalowanie sprzedaży
- Pozycjonowanie ofert
- Optymalizacja PPC
- Optymalizacja SEO
- Monitorowanie konta sprzedawcy na Amazon i innych marketplace'ach
Wrzuć wyższy bieg sprzedaży na Amazon!
Zaufali nam








Tomasz Kołton, właściciel POL-POŻ
Ile to kosztuje?
Ostateczna cena usługi zależy
od kilku zmiennych, przede wszystkim:
- Ilości produktów do obsługi
- Różnorodności katalogu produktowego
- Typów produktów – produkty niebezpieczne, kosmetyki, żywność to przykłady kategorii, które wymagają dodatkowego zaangażowania
- Ilości obsługiwanych rynków
Nasze usługi dostosowane są do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą nie posiadać dedykowanych pracowników czy działów marketplace. W ramach współpracy zapewniamy zespół specjalistów, dzięki czemu Ty nie musisz ich rekrutować. Umowa z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia gwarantuje Ci dodatkowo pełną elastyczność.
Na cenę składa się abonament podstawowy w przedziale cenowym: 2500 – 6000 zł + procent od wygenerowanego obrotu netto w przedziale 2-5%
Dlaczego rozliczamy się od obrotu?
Q&A
Wybór zewnętrznego i wyspecjalizowanego zespołu ma wiele zalet, do których należą przede wszystkim:
- dostępność specjalistów z różnych dziedzin (katalog produktowy, SEO, grafika, kampanie reklamowe itd.),
- doświadczenie zdobyte na przepracowanych projektach,
- wykorzystanie w procesie sprzedaży wielu narzędzi zewnętrznych,
- wsparcie na każdym etapie rozwoju.
Jednak tak jak pisaliśmy w poprzednim punkcie – taka współpraca nie sprawdzi się w każdym biznesie. Przed podjęciem współpracy przeprowadzamy szczegółową analizę Twoich produktów oraz sprzedawców, z którymi przyjdzie nam konkurować w Twojej niszy. Po przeprowadzonym badaniu wspólnie ocenimy szanse powodzenia projektu oraz Twoją rentowność.
Zapewnimy Ci pełne wsparcie w obsłudze konta Amazon


Poznaj sekrety marketplace
Sprawdź nasze materiały szkoleniowe oraz artykuły informacyjne o najnowszych zmianach na platformach sprzedażowych.
Wielu sprzedawców korzystających z Fulfillment by Amazon (FBA), szczególnie na początku swojej przygody ze sprzedażą na Amazon, kiedy to wolumeny osiąganej sprzedaży jeszcze nie są zbyt duże, może natknąć się na ograniczenia w możliwej do wykorzystania przestrzeni magazynowej FBA. Poniżej tłumaczymy, jak to działa i co warto wiedzieć, zanim złożysz wniosek o dodatkową przestrzeń.
Reklama na Amazon to kluczowy element strategii sprzedażowej dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zyskać przewagę na rynku. Kampanie PPC (Pay-Per-Click) pozwalają na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów oraz zapewnieniu jakże ważnej w sprzedaży widoczności. By były one skuteczne, a co równe ważne opłacalne, konieczne jest monitorowanie odpowiednich wskaźników. W tym artykule omówimy, jakie wskaźniki reklamowe warto analizować, aby rozwijać sprzedaż na Amazon.
Case study
Jak Przekształciliśmy Straty w Zysk – 1,9 MLN PLN ze sprzedaży jednego Produktu





